تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان دو بازیکنشان را با یکدیگر معاوضه کردند.



هاشم بیک‌زاده که با شروع نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر قصد جدایی از صبای قم کرده بود و اکبر صادقی نیز که ساز جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌زد طبق توافق و تعامل مدیران دو باشگاه و رضایت سرمربیان دو تیم با یکدیگر تعویض خواهند شد.

در مذاکرات فی ما بین مدیران و مربیان دو تیم مقرر شد صادقی و بیک‌زاده با رضایت هر دو طرف معاوضه شوند.

مراحل اداری این انتقال ساعت 9 صبح امروز انجام خواهد شد و هاشم بیک‌زاده در این ساعت به باشگاه ذوب‌آهن خواهد رفت و اکبر صادقی نیز ساعت 14 به اردوی صبا در کیش اضافه خواهد شد.

صادقی در لیگ‌های یازدهم تا سیزدهم بازیکن صبای قم بود و حالا بعد از یک فصل و نیم دوباره به تیمی که با آن به لیگ برتر معرفی شد باز خواهد گشت. این هافبک دفاعی در 15 مسابقه این فصل برای ذوب‌آهن به میدان رفت که موفق شد در هفته یازدهم یک گل هم به راه‌آهن بزند. صادقی دوران پر فروغی در صبا داشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد و حالا امیدوار است با بازگشت به صبا مجددا به این موفقیت برسد.

بیک‌زاده نیز که فصل نسبتا خوبی با صبا شروع کرده بود به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور بود اما از هفته دوازدهم مقابل ذوب‌آهن به میادین بازگشت. این بازیکن 32 ساله در لیگ پانزدهم 13 بازی برای صبا انجام داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد