تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی استقلال درگذشت رضا احدی را خبر بدی برای فوتبال می داند.



به گزارش "تک گل"، پرویز مظلومی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم رضا احدی گفت: بدون تردید درگذشت رضا احدی خبر بسیار بدی برای فوتبال ایران و جامعه ورزش بود. بعد از شنیدن این خبر بسیار ناراحت و متاثر شدم و شرایط خوبی نداشتم. رضا خیلی زود از میان ما رفت و امیدوارم خداوند روح او را در آرامش قرار دهد. برای خانواده محترم او هم از خداوندمتعال طلب صبر دارم.

او افزود: هیچ کدام از ما دوست نداریم درگذشت یکی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال را ببینیم اما وقتی این اتفاق رخ می دهد، وظیفه و مسیولیت حکم می کند تا در مراسم او شرکت کنیم. رضا احدی هم همینطور است و به همین دلیل تمرین چهارشنبه را لغو کردیم تا در مراسم درگذشت او شرکت کنیم. سرمربی استقلال ادامه داد: باید تشکر ویژه ای از آقای افشارزاده داشته باشم، ایشان هزینه بیمارستان مرحوم احدی را متقبل شده اند. باشگاه استقلال در مشکلات مالی قرار دارد ولی آقای افشارزاده هزینه های بیمارستان و مراسم درگذشت مرحوم احدی را بر عهده گرفته است. این امر نشان دهنده احترامی است که باشگاه برای بازیکنان قدیمی خود قایل می شود. شاید خود افشارزاده راضی نباشد که اینها را به زبان آورده ام چون خودش این مساله را نگفته اما کار خوبی انجام شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد