تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی صبای قم انتقاد از تیم ملی امید در شرایط کنونی را مناسب نمی‌داند.



به گزارش "تک گل"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن در جام شهداء گفت: ابتدا باید درگذشت آقایان رضا احدی و همایون بهزادی که جزء پیشکسوتان و بزرگان فوتبال بودند تسلیت عرض کنم. همچنین برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم در بازی امروز با ژاپن سربلند از زمین خارج شوند که این آرزوی قلبی همه ما است. از سازمان لیگ نیز برای برگزاری این مسابقات به نام شهداء تقدیر می‌کنم چرا که ما باید همواره قدردان شهداء بوده و نام و یاد آنها را زنده نگه داریم. خوشحالم با تیم صبا در این جام حضور پیدا می‌کنیم.

او در خصوص اهمیت برگزاری جام شهداء اظهار کرد: تمرینات خوبی داشتیم و می‌خواهیم از بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب کردیم در دو بازی این مسابقات استفاده کنیم. این بازی‌ها می‌تواند به تیم کمک کرده و ما را برای ادامه مسابقات لیگ آماده‌تر کند.

سرمربی صبای قم ادامه داد: تمرینات خوبی در اردوی 9 روزه کیش و اخیرا در تهران داشتیم. امیدواریم بازیکنانمان از همین جام پیش رو به بردن عادت کنند. بازی‌های سختی در نیم‌فصل دوم داریم و باید تلاش زیادی انجام دهیم که جام شهداء فرصت خوبی برای این کار است.

دایی با اشاره به غائبان صبا در جام شهداء عنوان کرد: جلال‌الدین علی‌محمدی در اردوی کیش مصدوم شد و دیروز هم سید مهدی حسینی در تمرین آسیب دید که یک هفته باید استراحت کند. سعی داریم هر دو بازیکن را پیش از شروع مسابقات لیگ بازگردانیم.

او در مورد خریدهای نیم‌فصل صبا گفت: سه بازیکن خوب در نقاطی که احساس ضعف می‌کردیم و می‌دانستیم به کارمان می‌آیند جذب کردیم. یک بازیکن زیر 21 سال گرفتیم که آینده‌دار است و می‌شود روی او سرمایه‌گذاری کرد. دو خرید دیگرمان هم مطمئنا می‌توانند به تیم کمک کنند و سعی داریم با تمام قوا در لیگ حاضر شویم.

سرمربی صبا در خصوص اهداف تیمش در لیگ ابراز کرد: هدفمان کسب سهمیه و نیم‌نگاهی به قهرمانی لیگ است چون هنوز فاصله تیم‌های بالای جدول زیاد نشده است بگوییم به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. تلاش می‌کنیم قهرمانی هم به دست آوریم که این مسئله دور از دسترس نیست.

دایی در مورد شرایط پیام صادقیان که به تازگی به جمع شاگردانش اضافه شده است، گفت: او جزء بهترین‌های فوتبال ایران است و جای پیشرفت دارد. دیگر بازیکنان جوان ایران هم خوب هستند ولی هوش پیام را شاید آنها نداشته باشند. پیام از نظر لوتی‌گری و مردانگی هم جزء بهترین‌های ایران است. او فقط یک ایراداتی دارد که ان‌شاالله امسال این مسائل را نخواهد داشت و امیدوارم فقط به تمرین و بازی فکر کند و برای موفقیت تیم سعی داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد