تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های استقلال و پدیده در یک بازی دوستانه از ساعت 14:40 در زمین شماره دو آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار  با تساوی دو بر دو همراه بود.



استقلال که در نیمه اول با ترکیب وحید طالب‌ لو، مگویان، امین حاج‌ محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، بهنام برزای و محسن کریمی به میدان رفته بود در دقیقه سی روی اشتباه طالب لو دروازه خود را توسط معین عباسیان باز شده دید اما چند دقیقه بعد روی حرکت کریمی و سرنگونی اش در محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه ابراهیمی تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال با ترکیبی متفاوت به میدان آمد و در حالی که بازیکنانی چون آرش برهانی و پروپییچ موفق به باز کردن دروازه تیم پدیده نشد تا اینکه شاگردان مهاجری در دقیقه 80 موفق شدند با گل ضربه خیری به گل دوم دست پیدا کنند. پس از گل دوم پدیده حملات آبی پوشان افزایش یافت تا اینکه پروپییچ در دقیقه 85 توانست گل مساوی تیمش را وارد دروازه حریف کند. به این ترتیب این بازی دوستانه با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.


* حدود صد نفر هوادار استقلال از نزدیک تماشاگر این دیدار دوستانه بودند.

* رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد و محسن یوسفی هافبک این تیم که سابقه حضور در استقلال را دارد پیش از شروع بازی از سوی هوداران تیم استقلال مورد تشویق قرار گرفتند.

* پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال به تنهایی در قسمتی از زمین نظاره گر بازی تیمش بود.

* فاتون توسکی که به همراه مدیربرنامه هایش نظاره گر این بازی بود، از تشویق بی امان تیم استقلال توسط هواداران حاضر ابراز تعجب کرد.

* سید مهدی رحمتی دروازه بان اول آبی پوشان در ترکیب حضور نداشت، به صورت انفرادی کنار زمین تمرین کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد