تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


برانکو ایوانکوویچ در روزی که سرپرست این باشگاه در تمرین حضور یافته بود سرخپوشان را آماده دیدار با سپاهان کرد.

 



به گزارش "تک گل"، با توجه به حضور علی اکبر طاهری سرخپوشان با نیم ساعت تاخیر تمرین خود را در مجموعه آزادی و زمین شماره دو آغاز کردند.

سرپرست پرسپولیس که قرار بود روز گذشته در تمرین حضور یابد به دلیل سفر به مشهد،این دیدار را به امروز موکول کرد و با حضور در زمین شماره دو، دقایقی در رختکن با بازیکنانش به گفتگو پرداخت.

* با توجه به تاخیری که گفتگوی طاهری با بازیکنان در این تمرین به وجود آورد، این تمرین از ساعت 11 با 30 دقیقه تاخیر و در ساعت 11:30 استارت خورد.

* بازیکنان بلافاصله بعد از صحبت های سرپرست این باشگاه در زمین چمن حضور یافتند تا خود را مهیای انجام آیتم های مدنظر برانکو کنند.

* الکساندر لوبانوف، دروازه‌بان ازبکستانی پرسپولیس در تمرین امروز تمیش شرکت کرد. لوبانوف برای انجام کارهای شخصی مربوط به حضورش در ایران، سفری کوتاه به تاشکند داشت و دیروز به تهران بازگشت.

* سوشا مکانی هم که از روز گذشته مجوز حضور در تمرین را به دست آورده بود در کنار سه دروازه بان دیگر سرخپوشان با انگیزه بالا در تمرین حضور یافت. خوش و بش او با ایگور پانادیچ و دیگر دروازه بانان نشان از روحیه بالای او داشت.

* سرخ پوشان در ابتدا تمرینات کششی و نرمشی را زیر نظر مارکو برگزار کردند.

* بخش بعدی تمرین امروز پرسپولیس عبور از موانع و تمرینات هوازی و استقامتی بود.

* محمد انصاری امروز دقایقی با بازیکنان تمرین کرد اما در ادامه به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* در ادامه تمرین بازیکنان پرسپولیس کار با توپ انجام دادند.  در این بخش بازیکنان پرسپولیس تمرینات مد نظر کادر فنی تیمشان را انجام دادند.

 * در بخش دیگری از تمرین امروز شاگردان برانکو اصول دفاعی و تهاجمی در بازی با سپاهان را شبیه‌سازی کردند. در این بخش برانکو از بازیکنان می‌خواست تا با توپ دقیقا همان کارهایی که او مدنظر داشت را انجام دهند.

* علی‌اکبر طاهری دقایقی با محمود خوردبین و کریم باقری به صحبت پرداخت.

 * در حالی که یک ساعت از تمرین پرسپولیسی‌ها می‌گذشت طاهری محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

 * سرخ‌پوشان در ادامه تمرین امروز کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس دقایقی با سوشا مکانی و الکساندر لوبانف تمرینات اختصاصی انجام داد. در این زمان 2 دروازه‌بان جوان پرسپولیس همراه با سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرده بودند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد