تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 باشگاه نفت تهران از هواداران فوتبال ایرانی برای حضور در ورزشگاه آزادی و حمایت از نفت ایران مقابل الجیش قطر دعوت به عمل آورد.



به گزارش "تک گل" ، موسسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت تهران ضمن تشکر و قدردانی از هواداران تیم‌های مختلف کشورمان که در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با حضور در ورزشگاه به تشویق و حمایت از نفت ایران پرداختند و نقش پررنگی در موفقیت‌های تیم در این بازی‌ها داشتند، از هواداران تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، ملوان و .... دعوت می‌کند تا تیم نفت ایران را در مصاف با الجیش قطر در ورزشگاه آزادی تنها نگذارند و همچون گذشته با حضور خود در ورزشگاه انگیزه و روحیه کادر فنی و بازیکنان تیم نفت را در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، مضاعف کنند.

تاریخ فوتبال ایران نشان داده که یکی از بزرگترین ترس‌های تیم‌های عربی در مصاف با تیم‌های کشورمان حضور پرشماران هواداران فوتبال ایرانی در ورزشگاه‌هاست. باشگاه نفت تهران هزینه‌بلیط‌های بازی با الجیش را برای تماشاگران ایرانی متقبل شده است.

منتظر و مشتاق دیدار شما هستم. وعده ما بیستم بهمن ورزشگاه بزرگ آزادی.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد