تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان نکات جالبی را درباره افتتاح ورزشگاه نقش جهان مطرح می‌کند.



به گزارش "تک گل"، در شرایطی که این ورزشگاه اصفهانی بیش از دو دهه در انتظار بهره‌برداری و افتتاح کامل است مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه بازدید وزیر ورزش از این ورزشگاه اعلام کرد مسئله چمن ورزشگاه و سازه‌های فرسوده هزینه‌هایی اضافی و پیش‌بینی نشده را به این شرکت به عنوان بهره‌بردار تحمیل کرده است.

متن صحبت‌های بهرام سبحانی با ایمنا را بخوانید:

آخرین وضعیت نقش جهان

خوشبختانه وضعیت ورزشگاه بسیار خوب است و پروژه پیشرفت خوبی داشته است. جبهه‌های مختلف ورزشگاه هیچ وقت مثل الان فعال نبوده و کار در تمام نقاط ورزشگاه در حال انجام است.

سازه فلزی تا پایان امسال تکمیل می‌شود

تیم‌های مختلف مشغول کار در قسمت سازه‌های فلزی، تأسیسات، ابنیه و سازه‌های بتنی هستند. ما از اردیبهشت ماه ورزشگاه را تحویل گرفتیم و قرار بود کار 15 ماهه تمام شود اما پیش‌بینی ما این است که کل سازه فلزی و ساختمان‌ها تا پایان سال به اتمام برسد. چمن نیز در یکی دو هفته آینده و با گرم‌تر شدن هوا، کشت خواهد شد و با دو چینی که در بهار سال آینده در چمن انجام می‌شود، ورزشگاه نقش‌جهان به صورت کامل آماده بهره‌برداری می‌شود و همان‌طور که قبلاً هم گفتیم، فصل آینده لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

قرار نبود برخی هزینه‌ها را در نقش‌جهان انجام دهیم

کل ورزشگاه امکان نصب 75 هزار صندلی را دارد اما ما هزینه‌هایی در پروژه کردیم که قرار نبود این هزینه‌ها را انجام دهیم . AFC تمام ساختمان‌هایی که در ورزشگاه ساخته شده بود را رد کرد و مجبور شدیم همه را تخریب کنیم و از نو بسازیم و اگر اینها ساخته نشده بود، هزینه کمتری می‌برد.

مجبور شدیم تمام سازه‌های نصب شده را پایین بیاوریم

مجبور شدیم تمام سازه‌های فلزی نصب شده در ورزشگاه را پایین بیاوریم و تعمیر کنیم چون جوش‌های سازه‌ها همه ترک خورده بود و شکسته بود و این موارد هزینه‌های سنگینی را به ما تحمیل کرد. حتی تصور بر این بود که چمن قابل احیا شدن است اما بعداً مشخص شد چمن مرده است و باید به کلی جمع شود.

تا الان 15 میلیارد تومان در نقش‌جهان هزینه کرده‌ایم

از اردیبهشت ماه امسال تاکنون 15 میلیارد تومان در پرژوه هزینه کرده‌ایم. به اصطلاح ماهی به دمش رسیده است و ما باید پروژه را تمام کنیم و هر چه قدر که شد در نقش‌جهان هزینه خواهیم کرد.

نقش‌جهان یک پروژه ملی است

چند کار باید در این ورزشگاه انجام شود. این پروژه یک پروژه ملی است و سایر نهادها نیز باید برای تکمیل آن همکاری کنند. ما صحبت‌هایی با شهردار اصفهان داشتیم و خواهش کردیم که وضعیت ورودی ورزشگاه زودتر ساماندهی شود چون محوطه اطراف ورزشگاه منطقه خطرخیزی است و این ورزشگاه حتماً به تقاطع اختصاصی و زیرگذر و روگذر نیاز دارد که باید ساخته شود و در محوطه نیز کارهایی باید صورت گیرد. البته پارکینگ تکمیل شده ولی در زمینه زیباسازی و محوطه سازی هنوز جای کار وجود دارد و طبیعتاً همه این کارها باید تا زمان بهره‌برداری از ورزشگاه انجام شود. هر بخشی اعم از مدیریت شهری، اداره‌کل ورزش و جوانان و شرکت فولادمبارکه به نوبه خود مسئولیتی در این پروژه دارد که باید به این مسئولیت‌ها عمل کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد