تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ درباره نتیجه این بازی گفت: قبل از هر چیز مایلم به تمام هموطنان ایرانی تبریک عید را تبریک بگویم و فکر می کنم این هدیه زیبا برای سال نو برای هواداران ما باشد.



وی گفت: ما اگر بخواهیم قهرمان شویم به این برد نیاز داشتیم و به جرات می توانم بگویم سخت ترین بازی ما تا پایان فصل این بازی بود. مقابل تیمی که خیلی خوب بود و با استحقاق تمام می تواند جزو سه تیم پایان فصل باشد. علیرغم اینکه گل کم بود اما به نظرم تماشاگران لذت بردند.

برانکو ادامه داد: ما از ابتدای مسابقات از ابتدای فصل خوش بین بودیم. بازی هایی که در ادامه ارایه دادیم نشان داد جایگاه ما آنجا نبود. ما 17 بازی بدون باخت بودیم و این برد را نیاز داشتیم و بسیار مهم بود برای ما. همین برد این حق را به ما می دهد که در کنار استقلال، استقلال خوزستان و ذوب تلاش کنیم برای رسیدن به قهرمانی. البته تراکتورسازی نیز استحقاق خوبی دارد.

وی در مورد حریف خودش گفت: حریف ما امروز نیز استحقاق زیادی برای رسیدن به بالای جدول دارد و همه چیز در اینجا وجود دارد و خصوصا حضور علی دایی به آنها کمک زیادی می کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد