تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان موفق شد با نتیجه 1-0 تیم تراکتورسازی را شکست دهد.

 

 تراکتوریها در دقایق آخر نیمه اول گل خوردند و با توج به بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادند نتوانستند نتیجه را تغییر دهند.

به گزارش "تک گل"، تراکتورسازان در نیمه اول این بازی نتوانستند کیفیت بالای بازی های پیشین خود را به نمایش بگذارند و دقایق آخر نیمه اول دروازه خود را باز شده دیدند و به عنوان تیم بازنده راهی رختکن شدند تا با تدابیر سرمربی خود نیمه دوم را برای جبران پا به میدان بگذارند.


هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2016 ، ساعت 15:30
اخطار: کوژاک (48)، کیلیچف (59) از پاختاکور و مهدی شریفی (64) از سپاهان

تراکتورسازی ایران:

محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی (4+90 نانگ)، محمد ایرانپوریان، سینا عشوی، مهدی کیانی، سعید آقایی (53 مهدی شریفی (88 فردین عابدینی) ) ، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی

پاختاکور ازبکستان:

نیکیتا ریبکین، عدنان اوراهیموویچ، استانیسلاو آندریف، شرزودبک کریم اوف (82 آندریف)، جمشید اسکندروف، ایگور سرگیف، اکبر جون ایسماتولایف، عظیم جون آخمدوف، ماشاریپوف جلال الدین (56 کیلیچف)، کمالدین تاجیف و ویلادیمیر کوژاک (67 جمشید بولتابویف)
سرمربی: حسن اف

شرح گل:

پاختاکور 1 تراکتورسازی 0 (دقیقه 41،سرگیف): پاسکاری پاختکوری ها در زمین تراکتورسازان و پشت محوطه جریمه این تیم، با استپ سرگیف روبرو شد و وی از روی خط محوطه جریمه با ضربه ای محکم دروازه اخباری را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 27 – اسکندروف از گوشه محوطه جریمه تراکتورسازان ضربه خود را روانه دروازه اخباری کرد اما این توپ با اختلاف تقریبا کمی از کنار دروازه این دروازه بان به بیرون رفت.
دقیقه 30 – پاس رو به بیرون پاختاکوری ها در محوطه شش قدم تراکتوری ها با ضربه مهاجم حریف دروازه این تیم را با تهدید مواجه کرد اما اخباری موفق شد این توپ را از آن خود کند.
دقیقه 33 – ازبک ها در محوطه جریمه تراکتورسازان به راحتی با یکدیگر پاسکاری کردند و در نهایت ضربه مهاجم این تیم که موقعیت خطرناکی روی دروازه تبریزی ها به وجود آورده بود با فاصله کمی به بیرون رفت.
دقیقه 48 – بختیار رحمانی اولین خطر را در این نیمه روی دروازه پاختاکور به وجود آورد اما او با بدشانسی روبرو شد و ضربه او به بیرون رفت.
دقیقه 52 – حرکت ایرانپوریان و در نهایت ضربه محکم او نشان از بازی هجومی تراکتورسازان در این نیمه دارد، البته ضربه ایرانپوریان نیز از بالای دروازه حریف راهی بیرون شد.
دقیقه 53 – کرنر تراکتورسازان که کوتاه فرستاده شد با سانتر بازیکنان این تیم موقعیت خطرناکی را روی دروازه پاختاکور راهی بیرون شد.
دقیقه 56 – ضربه ایستگاهی تراکتورسازان را بختیار رحمانی به زیبایی به سمت دروازه حریف زد اما ضربه محکم او را ریبکین به سختی مهار کرد.
دقیقه 59 – سانتر ایرانپوریان را حاتمی با یک ضربه سر دیدنی به سمت دروازه حریف زد اما این موقعیت هم از دست رفت و توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 62 – ضربه ای که روی پای خلیل زاده نشست و به سوی دروازه حریف زده شد را دروازه بان پاختاکور به سختی از زیر تیرک افقی به کرنر فرستاد.
دقیقه 74 – حرکت زیبای سروش رفیعی و سانتر خوب او را مهدی شریفی با ضربه سر از کنار دروازه حریف به بیرون فرستاد.
دقیقه 88 – حملات شدید تراکتوری ها در دقایق پایانی نیز ادامه داشت و ضربه سر مهاجم این تیم توسط دروازه بان حریف مهار شد.
دقیقه 2+90 – شوت راه دور تراکتورسازان نیز به عنوان آخرین تیر در ترکش این تیم اثری نداشت و بازهم توسط دروازه بان پاختاکور مهار شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد