تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی لوکوموتیو می‌گوید علی‌رغم وضعیت بد آب و هوایی تیمش مزد بازی خوبش را گرفته است.

آندری نیکزایف پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این بازی اظهار کرد: بازی بسیار دشواری بود. در شرایط بد آب و هوایی بازی کردیم. به اینجا آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم و علی‌رغم شرایط بد آب و هوایی تلاش‌مان را انجام دادیم و موفق شدیم مزد بازی خوب‌مان را کسب کنیم.

وی افزود: ما تیم قوی‌تر بودیم و شانس هم طرف تیم قوی‌تر است. به خاطر وضعیت آب و هوا نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم. اما تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی لوکوموتیو درباره میزبانی سپاهان گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم انتظار چنین آب و هوایی را نداشتیم. تمرین‌مان در بهترین شرایط آب و هوایی بود. اما تیم را برای همه شرایط آب و هوایی آماده کردم و تیم‌مان هم در این بازی موفق شد.

او گفت: همان طور که در نشست خبری گفتم تیم میزبان در شرایط خوبی ظاهر شد. شهر و هتل‌مان در وضعیت خوبی بود و متاسفم که سپاهان را شکست دادیم. تاکنون در این وضعیت آب و هوایی بازی نکرده بودیم و این نخستین تجربه‌مان بود. نکته مهم این بود که دفاع کردن در این شرایط راحت‌تر است اما چون سپاهان در بازی خانگی به میدان آمده بود، کار برای ما سخت‌تر بود. اما توانستیم وظایف‌مان را به درستی انجام دهیم.

مارات بیکمایف بازیکن این تیم نیز در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار دشواری در ابتدا داشتیم. بهتر از حریف ظاهر شدیم و شانس هم با ما یار بود. بعد از آن هم توانستیم بازی را کنترل کنیم و گل دوم را بزنیم و پیروزی را به دست بیاوریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد