تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئیس باشگاه الهلال عربستان هنوز موضع باشگاه تراکتورسازی مشخص نشده اعلام کرد که میزبان بازی آنها ورزشگاه الغرافه قطر است!



رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان روز چهارشنبه(26 اسفند) صادر شد که به نفع سعودی‌ها بود و قرار شد بازی ها در کشور ثالث برگزار شود. AFC تا تاریخ 25 مارس(6 فروردین) به دو کشور مهلت داد تا کشور میزبان را انتخاب کنند.

فدراسیون فوتبال کشورمان و باشگاه ها هنوز تصمیمی نگرفتند و در حال گمانه زنی هستند در این فضا سعودی ها ادعاهای عجیبی می کنند. ابتدا روز گذشته باشگاه النصر عربستان به باشگاه ذوب آهن نامه زد و اظهار داشته که هر چه زودتر کشور بی طرف را مشخص کنید!

امروز رئیس باشگاه الهلال عربستان برای خود ورزشگاه الغرافه قطر را برای میزبانی بازی ها مقابل تراکتورسازی انتخاب کرده است و رسانه های عربستان نیز به آن دامن زده و این ورزشگاه را مکان قطعی برگزاری بازی اعلام کردند!

روزنامه الجماهیر عربستان امروز در اداعایی عجیب نوشت: رئیس باشگاه الهلال عربستان ورزشگاه الغرافه قطر را برای میزبانی بازی های خود با تیم تراکتورسازی تبریز را انتخاب کرده است و بازی ها آنجا برگزار می شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد