تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلالی ها در دیدار دوستانه مقابل تیم هاماربی سوئد بازی را واگذار کردند.



به گزارش "تک گل"، در نیمه اول این استقلال بود که جریان بازی را در اختیار داشت و بجز گلی که میثم مجیدی در دقیقه  2 زد، دو فرصت مسلم گلزنی را هم از دست داد اما در نیمه دوم تعویض های پرویز مظلومی جواب نداد و این تیم نتوانست برتری خود را حفظ کند.

گل اول هاماربی در دقیقه 63 توسط یاییچ از روی نقطه کرنر به ثمر رساند و گل دوم هم توسط ایساک لیدبرگ در دقیقه 68 و از روی یک ضدحمله به ثمر رسید.

درنیمه دوم بازی مظلومی ترجیح داد بازیکنانی مثل میلاد شعبانلو، محسن کریمی، یعقوب کریمی و سجاد شهباززاده را به زمین بفرست که به نظر می رسد تعویض های او مفید نبود و روند خوب استقلال در نیمه اول در نیمه دوم تکرار نشد.


حواشی دیدار:

- پیش از آغاز این دیدار به پیشنهاد باشگاه استقلال و به جهت انفجار تروریستی در بلژیک یک دقیقه سکوت برقرار شد.

- علاقمندان به فوتبال ایرانی که در سوئد زندگی می کنند استقبال خوبی از این دیدار داشتند. چیزی حدود 6 هزار هوادار استقلال در این بازی حاضر بودند و این تیم را تشویق می کردند.

- سفیر ایران در سوئد از حاضران در ورزشگاه تله آرنا بود.

- حاضران در ورزشگاه با شعار پرویز سوبله چوبله، وی را مورد تشویق قرار دادند.

- پس از پایان این دیدار بازیکنان استقلال به سمت هوادارانشان رفتند و از آنها تشکر کردند. در همین زمان هواداران استقلال هم به شدت آنها را مورد تشویق قرار دادند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد