تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست باشگاه پرسپولیس از شکایت علی دایی ابراز بی‌اطلاعی کرد.



به گزارش "تک گل"  علی‌اکبر طاهری درباره شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس بابت مالیاتش اظهار کرد: من این موضوع را تازه می‌شنوم و از آن اطلاعی ندارم. در حال حاضر در عمان و در کنار تیم هستم. پس از این که به تهران برگشتم موضوع را پیگیری می‌کنم تا ببینم از چه قرار است. باید ببینیم چرا موضوع مالیاتی او در این مقطع زمانی مطرح شده است.

او در ادامه درباره جلسه‌اش با دبیر فدراسیون فوتبال عمان گفت: جلسه خوبی با دبیر فدراسیون فوتبال عمان برگزار کردیم و صحبت‌های خوبی مطرح شد. ما در ابتدا که کشور عمان را به عنوان محل برگزاری اردوی خود انتخاب کردیم تصمیم گرفتیم به اینجا بیاییم تا با مقامات فوتبالی این کشور دیدار و گفت‌وگو کنیم که در کل مباحث خوبی هم مطرح شد. امیدواریم در ادامه بتوانیم با این کشور همکاری‌های خوبی داشته باشیم.

طاهری در پایان درباره نبود کریم باقری در اردوی پرسپولیس هم گفت:‌ او پیش از سفر تیم با برانکو صحبت کرده بود و مرخصی گرفته بود تا در تعطیلات نوروز کنار خانواده‌اش باشد. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد. ما در اینجا اردوی خوبی را برگزار کردیم و شرایط کاملا برای تیم مهیاست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد