تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازی دو تیم سایپا و تراکتورسازی نبرد دو مربی پیشکسوت و سابق تیم ملی در زمین دستگردی با پیروزی ژنرال مقابل آقا معلم پایان یافت.



به گزارش "تک گل"، این دو تیم به شدت مجتاج سه امتیاز هستند و برای گرفتن سهمیه آسیایی باید 3 امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ساعت 17:30 ـ ورزشگاه دستگردی، تماشاگر: 700 نفر
داور: محسن ترکی، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژاد
اخطار:
سروش رفیعی (72 ـ تراکتورسازی)
روزبه شاه علیدوست (90 ـ سایپا)

سایپا
حامد فلاح زاده، محمد اسماعیل بیگی، روزبه شاه علیدوست، مجید ایوبی، علی زینالی، غلامرضا رضایی (61 علی قلی زاده)، ابراهیم شکوری، ماهان رحمانی (70میلاد میداوودی)، مهدی ترابی، حامد شیری، مسعود ابراهیم زاده(57 مجتبی رمضانی)
سرمربی: مجید جلالی

تراکتورسازی
محمد اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، شاهین ثاقبی (93 علی حمودی)، سروش رفیعی(84 ایوب کلانتری)، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، سعید آقایی، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:
تراکتورسازی در نیمه اول توانست سایپا را شکست دهد، شاگردان امیر قلعه نویی از همان ابتدای بازی توانستند بازی را در دست گرفتند و با بازی فیزیکی و البته قدرتمندانه موفق شدند چندین موقعیت روی دروازه سایپا ایجاد کنند. در دقیقه 18 حرکت فوق العاده سروش رفیعی از سمت راست باعث شد که تراکتورسازی روی ضربه آرام شاهین ثاقبی به گل برسند. با این نتیجه تراکتورسازی به رده چهارم  جدول رده بندی صعود کرده و می تواند کاملا به بازی های باقی امیدوار باشد.
در نیمه دوم سایپا تحت تاثیر گل خورده جلو کشید و حملات زیادی را روی دروازه تراکتورسازی داشت البته بازیکنان این تیم هرگز نتوانستند موقعیت جدی روی دروازه تراکتور خلق کنند و این شاگردان قلعه نویی بودند که از روی ضدحمله ها موفق شدند چند موقعیت را روی دروازه نارنجی پوشان تهرانی خلق کنند.


شرح گل:
1 ـ صفر (تراکتورسازی): فرار فوق العاده  سروش رفیعی از سمت چپ و پاس او با اشتباه مدافع سایپا به شاهین ثاقبی رسید و او با یک بغل پا دروازه سایپا را در دقیقه 18 باز کرد.

بهترین بازیکن:
سروش رفیعی، سروش رفیعی زمینه ساز گل اول تیمش بود و تقریبا تا زمانی که در زمین بود در تمام حملات تراکتورسازی تاثیر مثبتی داشت. او در بازی های گذشته نقش پررنگی در پیروزی های تراکتورسازی داشت.

اتفاق ویژه:
 تراکتورسازی بعد از مدت ها که در میانه جدول بود امروز با پیروزی برابر سایپا موفق شد در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد و حالا مدعی جدی کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی است.

دقایق حساس:
دقیقه 6: شوت بختیار رحمانی با برخورد به مدافعان سایپا به کرنر رفت.
دقیقه 14: سعید آقایی از سمت چپ پاس داد و پاس کات بک او را آگوستو سزار با اختلاف زیاد به بیرون زد.
دقیقه 23: شوت شاهین ثاقبی را حامد فلاح زاده به زیبایی به کرنر فرستاد.
دقیقه 30: شوت ابراهیم شکوری با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 37: پاس عمقی فوق العاده شاهین ثاقبی بختیار رحمانی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما پاس او به بیرون او به آگوستو سزار نرسید و حامد فلاح زاده با عکس العملی مناسب توپ را جمع کرد.
دقیقه 43: علی زینالی مدافعان تراکتو ر را به هم ریخت و شوت او در موقعیتی مشکوک به هند پنالتی به بیرون رفت.
دقیقه 1+45: به هم ریختگی مدافعان تراکتورسازی باعث شد که توپ به غلامرضا رضایی برسد اما ضربه او با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 48: مهدی کیانی یکی، دو بازیکن سایپا را از پیش رو برداشت اما ضربه اش با بی دقت از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه 52: سانتر مهدی ترابی از روی نقطه کرنر وارد دروازه می شد که اخباری آن را از درون دروازه بیرون کشید.
دقیقه 53: سانتر دوباره مهدی ترابی با ضربه غلامرضا رضایی همراه شد اما توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 56: فرار آگوستو سزار و پاس به بیرون او توسط فرزاد حاتمی وارد دروازه سایپا شد اما این صحنه از نظر داور آفساید بود و گل صحیح نبود.
دقیقه 61: پاس فوق العاده محمد ایران پوریان به بختیار رحمانی رسید اما چرخش او با یک ضربه آرام همراه شد و خطری دروازه سایپا را تهدید نکرد.
دقیقه 69: خروج اشتباه حامد فلاح زاده بختیار رحمانی را در موقعیت عالی قرار داد اما ضربه او به  خود فلاح زاده برخورد کرد و به اوت رفت.
دقیقه 77: حرکات ترکیبی فوق العاده تراکتوری ها و پاس بختیار رحمانی به شاهین ثاقبی رسید که او توپ را به سمت دروازه زد که حامد فلاح زاده با یک سوپر واکنش توپ را از درون دروازه بیرون کشید.
دقیقه 82: ضربه ایستگاهی میلاد میداوودی به مدافعان تراکتورسازی برخورد کرد و در برگشت مجید ایوبی با ضربه ای زیبا به سمت دروازه زد که توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه 83: حرکات ترکیبی زیبای تراکتوری ها باعث شد توپ در موقعتی عالی به شاهین ثاقبی برسد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 87: شوت فرزاد حاتمی در موقعیت فوق العاده وارد دروازه می شد که حامد فلاح زاده آن را به خوبی دفع کرد.

در حاشیه:
* تماشاگران تهرانی طرفدار امیر قلعه نویی امروز به استادیوم دستگردی آمدند و به او شاخه های گل تقدیم کردند.
* حدود هزار تماشاگر تراکتور از تبریز به تهران آمدند تا تیمشان را تشویق کنند.
* میلاد میداوودی که امروز در ترکیب تیمش جایی ندارد پیش از شروع بازی با فردین عابدینی بازیکن سابق استقلال عکس سلفی گرفت.
* محمدرضا اخباری پیش از شروع بازی به یک هوادار جانباز طرفدار تراکتورسازی شاخه گل اهدا کرد.
* حامد لک بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی که این فصل را در صبا سپری می کند خود را به ورزشگاه دستگردی رسانده تا تماشاگر تیم سابقش باشد.
* پیش از شروع بازی در استادیوم آزادی سرود کشور ایران پخش شد که معمولا این اتفاقا در بازی های تیم ملی رخ می دهد.
* در حالی که اعضای تیم تراکتورسازی عکس دسته جمعی پیش شروع بازی می گرفتند مسعود ابراهیم زاده بازیکن این تیم به سمت بازیکنان قرمزپوش تبریزی آمد و در کنار آنها این عکس دسته جمعی را تکمیل کرد.
* حامد لک دروازه بان فصل گذشته تراکتورسازی و حال حاضر صبای قم به همراه داوود بهادری دیگر هم تیمی اش از تماشاگران این مسابقه هستند.
* در دقایق پایانی بازی و بعد از اینکه روزبه شاه علیدوست از داور کارت زرد گرفت کادرفنی سایپا به شدت به داوری اعتراض داشتند و از طرفی مجید جلالی قصد حمله به داور را داشت که داور چهارم این اجازه را به او نداد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد