تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 گروه داوری: داور : اشکان خورشیدی، کمک ها: آرمان اسعدی و سعید قاسمی، داور چهارم: حسین زاهدیفر ، ناظر: جواد تقی پور
ترکیب دو تیم

استقلال خوزستان:
فرناندو خسوس، پیمان شیرزادی، کولی بالی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، حکیم نصاری، علی اصغر عاشوری، فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی

استقلال تهران:
وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، عادل شیحی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، محسن کریمی و پروپئیچ

نیمه اول:

در نیمه اول شاهد یک بازی پر تب و تاب و زیبا بودیم که درخشش وحید طالب لو مانع از باز شدن دروازه استقلال تهران شد و موقعیت طلبی مدافع این تیم نتیجه کار را یک بر صفر به سود استقلال کرد. در دقیقه 4 بازی روی اشتباه عمران زاده دروازه استقلال در آستانه باز شدن قرار داشت که طالب لو با واکنشی به موقع مانع از این کار شد. در دقیقه 9 بازی نیز حکیم نصاری با شوتی سرکش دروازه استقلال تهران را تهدید کرد که طالب لو با عکس العملی دیدنی این ضربه را نیز دفع کرد. خوزستانی ها در 15 دقیقه ابتدایی موقعیت های دیگری نیز داشتند که با بی دقتی آنها را از دست دادند.

آبی های تهرانی کم کم از فشار حملات تیم حریف کاسته و چند موقعیت را روی دروازه استقلال خوزستان طراحی کردند. میثم مجیدی مدافع پیش تاخته تیم استقلال تهران در دقیقه 32 به زیبایی با ضربه سر پاس خسرو حیدری را تبدیل به گل کرد تا نتیجه کار یک بر صفر به سود تیم میهمان شود. پس از این گل خوزستانی ها بازهم حملاتی را با ریتم تند روی دروازه حریف طراحی کردند اما توفیقی در به تساوی کشاندن بازی نداشتند تا بازنده راهی رختکن شوند.

 نیمه دوم:

اولین موقعیت نیمه دوم را همانند نیمه دوم استقلال خوزستان روی دروازه حریف ایجاد کرد و حکیم نصاری با شوتی خطرناک دروازه طالب لو را تهدید کرد که ضربه وی با اختلاف راهی اوت شد. خسرو حیدری سازنده گل اول استقلال در دقیقه 50 با یک شوت محکم می توانست گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کند که این ضربه با بدشانسی به تیرک  دروازه خسوس برخورد. وحید طالب لو یک بار دیگر در نیمه دوم به داد تیمش رسید و با یک سوپر واکنش ضربه سر مهاجم تیم استقلال خوزستان را در دقیقه 58 از کنج دروازه بیرون کشید.
خوزستانی ها روی یک حمله خطرناک در دقیقه 71 می توانستند بازی را به تساوی بکشانند که حنیف عمران زاده با حضور به موقع خود در محوطه جریمه ضربه بازیکن حریف را بلوکه کرد.
استقلال خوزستان سرانجام مزد حملات خود را گرفت و فرشاد سالاروند با یک شوت سرکش و دیدنی از پشت محوطه جریمه در دقیقه 73 دروازه طالب لو را باز کرده و کار را به تساوی کشاند.
پس از به ثمر رساندن گل مساوی، خوزستانی ها ده دقیقه توفانی را در محوطه جریمه استقلال سپری کردند اما تلاش آنها برای زدن گل برتری حاصلی در پی نداشت. در پنج دقیقه پایانی تهرانی ها کمی جلو کشیدند اما حملات آنها نیز برش لازم را نداشت تا بازی حساس هفته با نتیجه مساوی 1-1 و به سود تیم هایی چون پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتورسازی خاتمه یابد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد