تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سید مهدی رحمتی امروز به اشتباه سر تمرین پرسپولیسیها رفت.



به گزارش "تک گل" ، از آنجایی که زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی هر روز و با هماهنگی در اختیار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد به همین دلیل امروز اتفاق جالبی در تمرین پرسپولیس رخ داد که باعث خنده تعدادی از بازیکنان شد.

امروز پرسپولیسی‌ها در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین داشتند و همزمان با آن بازیکنان استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی مشغول بازی بودند اما تداخل زمانی این تمرینات باعث شد تا دروازه‌بان تیم استقلال امروز به اشتباه در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شود! مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان تیم استقلال با خیال اینکه تیمش در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین دارد مثل همیشه با ساک ورزشی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمد اما پس از حضور در زمین ناگهان با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس روبه‌رو و اینجا بود که کاپیتان استقلال متوجه شد محل تمرین تیمش را اشتباه آمده است.

این اتفاق جالب باعث خنده برخی بازیکنان پرسپولیس و مهدی رحمتی شد و کاپیتان استقلال پس از این اتفاق خیلی زود محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد تا به کمپ مرحوم حجازی برود و در تمرین تیم خودش شرکت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد