تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های سیاه جامگان و فولاد با نتیجه 1-0 به سود فولاد به پایان رسید.

 

 به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، تک گل این بازی را اسماعیل شریفات در دقیقه 85 به ثمر رساند و تیمش را 28 امتیازی کرد. این در حالی است که سیاه جامگان با 20 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، ساعت 17  ورزشگاه ثامن مشهد
داور: شاهین حاج بابایی       کمک‌ها : سعید زارع ، حمیدرضا کنعانی
اخطار:
اکبر ایمانی(64) از فولاد خوزستان

سیاه جامگان
محمد ناصری، کایل کنویا، سید میثم حسینی، مهدی جعفرپور، کرده آیگبوسی، مصطفی احمدی، میلاد نوری، حمیدرضا علی‌عسگر، علیرضا نقی زاده (62 حسین زامهران)، حسین کریمی (79 سعید واسعی) و ایمان موسوی (65 رضا شربتی)
سرمربی: فرهاد کاظمی

فولاد خوزستان
 مهرداد طهماسبی، لئورناردو مساریچ، بهمن کامل، امید خالدی، محمد اهل شاخه، ماتیاس چاگو (84 حسین ابراهیمی)، دورژ روستاند، امیرحسین فشنگچی(68 محمود مطلق زاده)، اکبر ایمانی، ساسان انصاری و مهرداد بایرامی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح بازی:
دیدار سیاه جامگان و فولاد همانطور که انتظار می‌رفت پرتب و تاب و پرتحرک بود. دو تیم تکنیکی و تهاجمی فوتبال ایران بی‌توجه به شرایط بحرانی خود در جدول اندک هوادار حاضر در ورزشگاه را از بازی تهاجمی و خلق موقعیت‌ها سیراب کردند که در این زمینه فولاد با فرصت‌طلبی شریفات بهتر عمل کرد. البته تعویض‌های اسکوچیچ و حضور مطلق‌زاده و ابراهیمی نیز به سود این تیم تمام شد. با این حال سیاه جامگان تا لحظات پایانی پا به پای حریف جنگید و شاید اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود چه بسا تیم پیروز این میدان لقب می‌گرفت. آنها در نیمه اول روی یک صحنه مشکوک اعتراض شدیدی به داور بازی داشتند اما در نهایت مثل 3بازی قبلی آنها بدون امتیاز زمین را ترک کردند.

شرح گل:

سیاه جامگان 0 فولاد 1 (دقیقه 85، اسماعیل شریفات) : وینگر باتجربه اهوازی ها روی یک پاس عمقی از اشتباه مدافعان و دروازه بان سیاه جامگان استفاده کرد و گلی حساس را برای سفیدپوشان فولاد به ثمر رساند.

بهترین بازیکن:
 گل اسماعیل شریفات برای شاگردان دراگان اسکوچیچ بسیار ارزشمند بود و او می‌تواند لقب موثرترین بازیکن زمین را دریافت کند اما به جز او مساریچ و اکبر ایمانی هم خوب کار کردند. در تیم سیاه جامگان هم علی‌عسگری و جعفرپور پرتلاش نشان دادند.

اتفاق ویژه:
سیاه جامگان در چهارمین مسابقه متوالی هم بازنده شد تا فرهاد کاظمی سرمربی این تیم مشهدی بدترین روزهای خود در لیگ برتر را تجربه کند. جالب اینکه آنها در هیچ یک از این 4 مسابقه شایسته شکست نبودند اما اشتباها مکرر در خط دفاعی و دروازه بان مانع از نتیجه‌گیری مشهدی‌ها شده است.

دقایق حساس:

دقیقه 17 – حسین کریمی می توانست به مانند بازی قبلی بازهم اولین گل را برای مشهدی ها به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 20 – حمله خطرناک فولادی ها چیزی نمانده بود دروازه سیاه جامگان را باز کند اما ضربه امیرحسین فشنگچی در حالی که دروازه خالی را روبروی خود می دید از بالای دروازه مشهدی ها به بیرون رفت.

دقیقه 28 – حمیدرضا علی عسگری در این دقیقه از پشت محوطه جریمه فولادی ها صاحب توپ شد و پس از یک گام ضربه خود را روانه دروازه طهماسبی کرد اما این توپ توسط این دروازه بان مهار شد.

دقیقه 2+45 – در آخرین دقایق پایانی نیمه اول علی رضا نقی زاده می توانست دروازه حریف ا باز کند اما ضربه محکم وی در حالی که فاصله چندانی با دروازه نداشت با برخورد به مدافع فولادی ها به کرنر رفت. پس از اعلام کرنر بازیکنان سیاه جامگان که اعتقاد داشتند برخورد توپ به دست مدافع فولادی ها پنالتی است به داور اعتراض زیادی داشتند.
دقیقه 51 – حسین کریمی یک موقعیت دیگر روی دروازه فولادی ها به وجود آورد اما فرصت خطرناکی که نصیب مشهدی ها شده بود توسط طهماسبی مهار شد.
دقیقه 63 – ضربه خطرناک و دیدنی چاگو از راه دور به طور خطرناکی از بالای دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.
دقیقه 64 – سانتر کوتاه میلاد نوری در محوطه جریمه فولادی ها به صورت خطرناکی از جلوی بازیکنان سیاه جامگان به بیرون رفت.
دقیقه 68 – پاس مهدی جعفرپور را دروازه بان فولادی ها پیش از رسیدن به مهاجم مشهدی ها مهار کرد.
دقیقه 69 – ساسان انصاری در ضدحمله فولادی ها موقعیت خوبی برای تیمش به وجود آورد اما ضربه او را ناصری با واکنشی به موقع به کرنر فرستاد.
دقیقه 73 - کرنر ارسالی از جناح راست به چاگو رسید کهخ این فرصت عالی با واکنش دروازه بان سیاه جامگان راهی به دروازه میزبان نیافت.
دقیقه 83 – سعید واسعی پس از چند رفت و برگشت در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و ضربه خطرناک خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ نیز با فاصله کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 88 – ضربه خطرناک مهاجم سیاه جامگان با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90 – فرار کورده در محوطه جریمه فولاد با شوت محکم وی موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف به وجود آورد اما این توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.
 
در حاشیه:
* تیم سیاه جامگان درست مثل بازی رفت در دقایق پایانی روی اشتباه ناشیانه دروازه بان و مدافعان از فولاد گل خورد.
* فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان با عصبانیت همان واکنشی را نسبت به مدافعان پراشتباه تیمش نشان داد که در بازی قبل مقابل پرسپولیس بعد از گل طارمی انجام داده بود.
* استرس بازی بسیار بالا بود و سرعت فوق‌العاده مسابقه بخصوص در دقایق پایانی همه بازیکنان نیمکت‌نشین را روی پای نگه داشته بود. در حالی که تیم سیاه جامگان برای بقا در لیگ برتر احتیاج به حمایت بیشتری داشت،هوادار چندانی از این مسابقه استقبال نکرد.
* با پیروزی امروز فولاد 28 امتیازی شد و تا حد زیادی خود را از خطر سقوط نجات داد.
* اسماعیل شریفات بازیکن گلزن فولاد بعد از به ثمر رساندن گل توپ را زیر پیراهنش قرار داد تا نشان بدهد احتمالا فرزندی در راه دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد