تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ده نفره گسترش فولاد موفقشد با نتیجه 3-2 در تبریز ، تیم راه آهن را شکست دهد.

 محمد ابراهیمی با به ثمر رساندن 2 گل باز هم نقش زیادی در پیروزی گسترشی‌ها ایفا کرد تا تیمش با 37 امتیاز فعلا در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در این بازی پرهیجان ابتدا گسترش توسط سیدصالحی به گل رسید که این گل توسط حسینی (47) پاسخ داده شد اما گسترش با ابراهیمی گل دوم را زد که این گل هم توسط موسوی جبران شد اما ابراهیمی در حالی که تیمش ده نفره بود روی یک فرار عالی در دقیقه 2+90 کار را تمام کرد تا احتمالا راه آهن نیز به طور جدی در جمع سقوط‌کنندگان قرار بگیرد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، ساعت 17  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: سیدرضا مهدوی   کمک‌ها : مجید ویشگاهی، حسن انتظاری

اخطار:

مگنو باتیستا (گسترش فولاد) دقیقه 27
مهرداد محمدی (راه آهن) دقیقه 71

اخراج:

مگنو باتیستا (گسترش فولاد) دقیقه 60


گسترش فولاد

 گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا(دقیقه 83- سامان نریمان جهان)، محمد امین درویشی (59 - امیرحسین کریمی)، داریوش شجاعیان، سید مهدی سیدصالحی (77 - شهرام گودرزی) و محمد ابراهیمی
سرمربی: فراز کمالوند

راه آهن

 محسن فروزان، میلاد  ابطحی (70 - سپاستین)، مهران موسوی، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی ( 78 - میلاد تاجی)، علی فاطمی، فرشاد فرجی، مهرداد محمدی، حامد زمانی، محمدرضا سلیمانی (37 - مجید حسینی) و مهدی حنفی
سرمربی: توپالیدیس

شرح بازی:


مسابقه گسترش و راه آهن پرگل‌ترین مسابقه این هفته لیگ فوتبال ایران است، دیداری که می‌توانست گل‌های بیشتری را هم در پی داشته باشد. گسترش که بازی را بهتر آغاز کرده بود، خیلی زود توسط سیدصالحی به گل رسید و در نیمه اول این اندوخته را حفظ کرد اما بازی بهتر راه آهن در نیمه دوم تغییرات مثبتی در بازی ایجاد کرد و  آنها پا به پای تیم آماده فراز کمالوند دویدند. با این حال یک محمد ابراهیمی آماده باز هم گلیم گسترشی‌ها را از آب بیرون کشید تا آنها در ادامه نتایج مثبت این بازی را هم به سود خود تمام کنند آن هم در شرایطی که همه در انتظار سوت پایان بازی بودند.


شرح گل:

1-0  (گسترش فولاد): در دقیقه 9 بازی مهدی سیدصالحی از شلوغی محوطه جریمه نهایت استفاده را کرد و با یک بغل پای دقیقه دروازه راه آهن را باز کرد. روی این گل اشتباه 3 مدافع راه آهن مشهود بود و مهاجم گسترشی ها از یک موقعیت مرده گل ساخت.
1-1 (راه آهن ): دقیقه 47 بازی پاس پشت پای میلاد ابطحی و ضربه تمام کننده مجید حسینی بازی را به تساوی کشاند. نکته جالب اینکه گوینده ورزشگاه نام گل زن را به اشتباه علی فاطمی اعلام کرد.
2-1(گسترش فولاد): ضربه پنالتی محمد ابراهیمی در دقیقه 68 بر خلاف جهت حرکت محسن فروزان وارد دروازه شد.
2-2(راه آهن): مهران موسوی در دقیقه 75 با یک فرار و ضربه فوق العاده از گوشه محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند تا راه آهنی ها امیدوار بازی را پیگیری کنند.
3-2(گسترش فولاد): در دقیقه 89 پاس فوق العاده سامان نریمان جهان و حرکت فوق العاده محمد ابراهیمی و ضربه عالی اش باعث گل سوم گسترش فولاد شد.

بهترین بازیکن:
 محمد ابراهیمی که هفته پیش در زمین گسترش هت‌تریک کرده بود، امروز هم 2 گل به ثمر رساند تا علاوه بر پیشروی در جدول گلزنان شرایط تیمش را در جدول رده‌بندی بهتر کند. ارزش کار او جایی نمایان می‌شود که بدانید راه آهن با یک یار بیشتر بازی می‌کرد.

اتفاق ویژه:
 تیم فوتبال راه آهن با شکست امروز 18 امتیازی باقیماند تا احتمالا به همراه استقلال اهواز بیشتر از همیشه خطر سقوط را حس کند. آنها امروز طلسم گل نزنی خود را شکستند اما این برای ماندن در لیگ کافی نیست.

دقایق حساس:

دقیقه 3: ضربه نه چندان محکم بهادر عبدی از جناح راست خط دفاعی گشترش فولاد با برخورد به مدافعان حریف تغییر مسیر داد و به شکل خطرناکی به کرنر رفت.
دقیقه 7: ارسال گسترش خطرناک گسترش فولاد از جناح راست به شکل خطرناکی از محوطه ششم قدم راه آهن دور شد.
دقیقه 14 : ضربه ایستگاهی داریوش شجاعیان با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 16 : فرار عالی هافبک راه آهن از سمت چپ و پاس کات بک او با شوت بهادر عبدی همراه شد و با اختلاف م به بیرون رفت.
دقیقه 17 : حسین کریمی می توانست به مانند بازی قبلی بازهم اولین گل را برای مشهدی ها به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 20 : حرکات ترکیبی زیبای بازیکنان راه آهن و پاس زیبای بهادر عبدی به علی فاطمی رسید اما گئورگیف اجازه نداد این بازیکن ضربه نهایی را به سمت دروازه بزند.
دقیقه 26 : بهادر عبدی در محوظه جریمه چند بازیکن گسترش فولاد را به هم ریخت اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 32:  شوت فوق العاده مگنو باتیستا از فاصله 30 متری با اختلاف کم به بیروت رفت.
دقیقه 63 : ضربه ایستگاهی بهادر عبدی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 66 : داور بازی در صحنه ای مشکوک روی محسن حسینی خطای پنالتی اعلام کرد تا اگسترش در آستانه زدن گل دوم قرار بگیرد.
دقیقه 81 : سانتر موسوی و ضربه سر فاطمی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 82 : پاس زیبای سپاستین و ضربه میلاد محمدی را گیئورگیف با کف دست به نقطه کرنر فرستاد.
دقیقه 93 : سامان نریمان جهان یکی دو مدافع راه آهن را از پیش رو برداشت و امیرحسین کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما محسن فروزان اجازه نداد دروازه اش برای بار چهارم در این بازی باز شود.

در حاشیه :

*محمد ابراهیمی با ضربه ای به پرچم کرنر آن را از جایش درآورد اما بلافاصله پرچم را سر جایش قرار داد تا کارت زرد نگیرد.
*حضور تماشاگران تراکتورسازی که برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بنیان دیزل آمده اند به شدت جلب توجه می کند.
*بابا پور عضو کادر فنی گسترش فولاد به دلیل اعتراض شدید از زمین بازی اخراج شد.
* محمد ابراهیمی بعد از به ثمر رساندن سومین گل گسترش شادی معروف خود را انجام داد.
* موسوی گلزن جوان راه آهن بعد از به تساوی کشاندن بازی مسافت زیادی را دوید تا صورت توپالیدیس مربی خارجی میهمان را ببوسد.
* استقبال هواداران تبریزی با بازی رو به جلوی گسترشی‌ها توام شد و آنها با رضایت ورزشگاه را ترک کردند. جالب اینکه طرفداران فوتبال در تبریز در برنامه موج فوتبال گسترش را بالاتر از ماشین‌سازی و تراکتورسازی پرطرفدارتر به عنوان بهترین تیم فعلی استان انتخاب کرده بودند.
* باوجود تنشی که در حین بازی به وجود آمد و منجر به اخراج یکی از مربیان گسترش شد، گسترش ده نفره اسیر حاشیه نشد و در نهایت کار را به سود خود تمام کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد