تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم نفت تهران موفق شد با نتیجه 2-1 تیم فوتبال پدیده مشهد راشکست دهد.

 

  نفتی ها با پیروزی در این بازی توانستند به نهمین امتیاز پیاپی خود دست پیدا کنند تا با یک بازی بیشتر به جمع چهار تیم حاضر در صدر جدول رسیدند.

نفتی ها که در نیم فصل دوم توانستند بازی ها و امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنند در این بازی به مانند دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیدند، آنها می دانستند برای امیدواری به کسب سهمیه آسیا و حضور در بین مدعیان قهرمانی نیاز دارند سه امتیاز مربوط به این بازی را به دست بیاورند و همین اتفاق هم افتاد، در طرف مقابل پدیده ای ها در این بازی بر خلاف نتایج درخشان خود در دور برگشت لیگ پانزدهم علی رغم تحت فشار قرار دادن حریف، نتوانستند با نتیجه تهران را ترک کنند.


هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، ساعت 17:30  ورزشگاه تختی تهران       تماشاگر : 100 نفر
داور: یاسر همرنگ              کمک‌ها : محمدرضا منصوری، علی دودانگه


نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سیامک کورشی، سعید لطفی، زکی پور(1+90 عیسی آل کثیر)، علیرضا عزتی، حمید بوحمدان، وحید امیری (68 رضا علیاری)، علی قربانی و عباس بوعذار(76 ایمان مبعلی)
سرمربی: علی رضا منصوریان

پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، محمود خمیسی، کریم احمدی (86 حسین بادامکی)، رضا ناصحی، احمد آل نعمه، یونس شاکری، محسن یوسفی، میثم نقی زاده، مسعود نظرزاده، معین عباسیان (75 مهدی خیری) و محمد علی فرامرزی (53 محمدعلی مردانی)
سرمربی: رضا مهاجری


اخطار


احمد آل نعمه (45) - یوسفی(62) از پدیده

علی رضا عزت کرامت(83) - سیامک کوروشی(83) از نفت


شرح گل ها:

نفت تهران 1 پدیده مشهد 0 (دقیقه 5، علی قربانی) : یکی از اولین حملات نفتی ها از جناح راست با حرکت سریع بازیکنان این تیم آغاز شد و با ارسال آنها ادامه یافت و در نهایت در بین بازیکنان حاضر در محوطه جریمه توپ به قربانی رسید تا او نیز با ضربه ای دقیقه دروازه پدیده را باز کند.

نفت تهران 2 پدیده مشهد 0 (دقیقه 16، حمید بوحمدان) : عباس بوعذار صاحب توپ شد و با حرکت به موقع خود توانست پاس به موقعی برای بازیکنان خود ارسال کند و در نهایت بوحمدان به زیبایی و با ضربه سر شیرجه ای دروازه پدیده ای ها را برای بار دوم باز کرد.

نفت تهران 2 پدیده 1 (دقیقه 83، محسن یوسفی) : فشار شدید پدیده ای ها در نیمه دوم یک گل برای این تیم در بر داشت و در دقیقه 83 خطایی که روی بازیکن این تیم انجام شد باعث دریافت یک ضربه پنالتی شد و محسن یوسفی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه نفتی ها کرد.



شرح نیمه اول:


نفتی ها توانستند در نیمه اول با دو بار باز کردن دروازه حریف نیمه اول را به سود خود به پایان برسانند و راهی رختکن شوند.
این بازی با حملات نفتی ها آغاز شد، تیمی که این روزها اوضاع مالی به هم ریخته ای دارد با حملات ابتدای بازی توانست حریف را خیلی زود به زانو دربیاورد و در دقیقه پنجم بازی برای اولین بار دروازه حریف را باز کند. پس از این گل بازهم این نفتی ها بودند که بازی را در دست داشتند و باز هم در این نیمه به گل رسیدند، آنها در دقیقه 15 آب پاکی را روی دست حریف ریختند و خود را با اختلاف بیشتری پیش انداختند.
پس از این گل پدیده ای ها نیز چشم به دروازه نفتی ها داشتند و تلاش خود را برای باز کردن دروازه این تیم کردند اما در نهایت موفق به انجام این اتفاق نشدند ضمن اینکه حملات و حرکات نفتی ها نسبت به حریفان موثرتر بود و آنها را می توان حاکم بازی در نیمه اول دانست.


بهترین بازیکن:

عباس بوعذار و سیدجلال حسینی را می توان جزء بهترین بازیکنان این بازی دانست، بوعذار به مانند قبلی خود برای بازیکنان این تیم پاس گل ارسال کرد و در طرف دیگر سیدجلال حسینی نیز در نیمه دوم و در برابر حملات پدیده ای ها مقاومت کرد، ضمن اینکه می توان در این تیم از حمید بوحمدان نیز نام برد، بازیکنی که گل دوم نفتی ها را به ثمر رساند. البته در تیم پدیده نیز می توان از محسن یوسفی و رضا ناصحی به عنوان بهترین بازیکنان این تیم نام برد.


اتفاق ویژه:

نفتی ها که این روزها حال و روز خوشی در اوضاع مالی ندارند و بازهم اردوی پیش از بازی خود را به دلیل مشکلات مالی لغو کردند توانستند به سومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کنند، آنها که در نیم فصل اول در جدول رده بندی موقعیت خوبی نداشتند به مرور و در نیم فصل دوم توانستند جبران مافات کنند و اکنون تا رده چهارم جدول بالا آمدند.


دقایق حساس


در دقیقه 26 بازی زکی پور در دور کردن توپی که روی دروازه نفتی ها آمده بود تعلل کرد و این حرکت او با اعتراض سیدجلال حسینی روبرو شد. *در دقیقه 30 این دیدار خطایی روی یکی از بازیکنان پدیده انجام شد که با اعتراض شدید رضا مهاجری، سرمربی این تیم روبرو شد، او معتقد بود داور باید به بازیکن تیم نفت کارت زرد نشان می داد.
در دقیقه 30 این دیدار خطایی روی یکی از بازیکنان پدیده انجام شد که با اعتراض شدید رضا مهاجری، سرمربی این تیم روبرو شد، او معتقد بود داور باید به بازیکن تیم نفت کارت زرد نشان می داد.
دقیقه 40 – عباس بوعذار که یکی از بهترین بازیکنان حاضر در این بازی بود در این دقیقه با دریبل سه، چهار بازیکن پدیده ضربه محکم خود را راهی دروازه این تیم کرد اما توپ شوت زده شده توسط او با فاصله کمی از سه کنج دروازه به بیرون رفت.

حاشیه

*ایمان مبعلی برای دومین هفته متوالی به دلیل مصدومیت در ترکیب نفت حضور ندارد.
*علی قربانی مهاجم نوک نفتی ها در این بازی است و امید اول گلزنی نفتی ها به حساب می آید.
*عباس بوعذار پس از مدت ها مصدومیت در بازی قبل به میدان آمد و پاس گل سه امتیازی تیمش را داده بود در این بازی نیز به عنوان یار اصلی در زمین حضور دارد.
*حسین بادامکی به مانند بازی قبل پدیده مقابل استقلال اهواز در ترکیب پدیده حضور ندارد.
* مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی، عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان، سعید اخباری، آنالیزور این تیم و محمد مومنی از افرادی هستند که با حضور در ورزشگاه از این بازی دیدن می کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد