تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان بازی مقابل ملوان به بازیکنانش بابت پیروزی در انزلی تبریک گفت.



سرمربی درباره پیروزی برابر ملوان گفت: واقعا به بازیکنانم تبریک می‌گویم من به آنها اعتقاد دارم و حالا آنها خودشان ایمان آوردند که می‌توانند موفق باشند. خوشحالم از نمایش شجاعانه تیمم در این بازی بسیار سنگین.

او ادامه داد: پیش از این هم گفته بودم که بازی با ملوان در راه قهرمانی یکی از سنگین‌ترین بازی‌های ما است، همیشه امتیاز گرفتن در انزلی برای ما سخت بوده همانطور که تیم‌هایی مثل استقلال‌خوزستان و سپاهان نتوانستند این تیم را شکست دهند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه هواداران تیمش را مورد خطاب قرار داد: این پیروزی را به هوادارانمان که در ورزشگاه تختی حضور داشتند تبریک می‌گویم و از این پیروزی بی‌نهایت خوشحالم اما احساسی بهتر از پیروزی قبل دربی وجود ندارد.

برانکو درباره کیفیت ضعیف بازی در نیمه دوم هم می‌گوید: به هر حال طبیعی بود که ملوانی‌ها بخواهند به هر روشی بازی ما را خنثی کنند. در نیمه دوم بارها بازیکنان ملوان جریان بازی را قطع کردند اما در همین دقایق هم مهدی طارمی و بنگستون دو موقعیت عالی را از دست دادند. فوتبال همین است و همیشه نمی‌شود بازی زیبا باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تمدید دو ساله قراردادش هم می‌گوید: بسیار خوشحالم که باز هم می‌توانم با این بازیکنان کار کنم و دوباره هواداران خوب پرسپولیس را ببینم. در مرحله برنامه داریم که به آسیا برویم و قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن بگیریم.

برانکو در مورد دربی هم می گوید: بازی دربی مهم است اما سه، چهار بازی آخر قهرمان را مشخص می‌کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد