تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

امروز از ساعت 19:00 دیدار تیم استقلال و سپاهان انجام خواهد شد.



به گزارش "تک گل"، این جنگ سنتی میان دو تیم پرافتخار لیگ برتر در شرایطی همه نگاه ها را معطوف ورزشگاه آزادی می کند که هر دو مربی برای کسب پیروزی در آن تحت فشار شدیدی هستند. پرویز مظلومی برای بازگشت به صدر جدول و پیش گرفتن دوباره از رقیب سنتی در آستانه دربی و ایگور استیماچ هم برای پایان دادن به بحران های اخیر و حفظ جایگاهش روی نیمکت سپاهان هر دو برای سه امتیاز بازی نقشه کشیده اند.


پرویز مظلومی بر خلاف بازی قبل در اهواز مقابل استقلال خوزستان که با محرومیت و مصدومیت چند مهره کلیدی دست و بالش برای تغییرات بسته بود این بار کمی از دغدغه هایش با بازگشت نفراتی مثل رحمتی ، شهباززاده و ... برطرف شده است به همین خاطر او تصمیم گرفته تیمش را با ترکیبی غیر منتظره به میدان بفرستد که عجیب ترین تصمیم احتمالی او قرار دادن آرش برهانی ناراضی در ترکیب اصلی می تواند باشد. مهاجمی که در روزهای اخیر از شرایطش در استقلال گله کرده بود با حضور در ترکیب چیدمان آبی ها را از 1-3-2-4 به 2-4-4 تغییر خواهد داد تا بلکه با این سورپرایز شانس استقلال برای برتری مقابل سپاهان بحران زده بیشتر شود. ترکیب احتمالی استقلال در بازی امروز به این شرح می تواند باشد:«سید مهدی رحمتی ، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، عادل شیحی ، یعقوب کریمی ، سجاد شهباززاده و آرش برهانی». البته نفراتی مثل فرشید اسماعیلی و بهنام برزای هم این شانس را دارند که در ترکیب به میدان بروند.


در سپاهان اما اوضاع کمی متفاوت تر است چون استیماچ چندان شرایط خوبی ندارد و برای حفظ جایگاهش روی نیمکت به دنبال آن است که از تمام مهره های موجود به نحو احسن استفاده کند. شاید بزرگ ترین تغییر این تیم مقابل استقلال بازگشت محمدرضا خلعتبری به ترکیب اصلی باشد تا سپاهان با دو مهاجم به میزبانش یورش ببرد. زوج خلعت و پریرا می تواند امروز به کابوس مدافعان استقلال تبدیل شود چون هر دو نفر از انگیزه های زیادی برای گلزنی و نجات تیم برخوردار هستند. در این بین تمام دغدغه های مربی کروات به ترکیب مدافعان و هافبک ها برمی گردد چون نه خط دفاع نه خط میانی در بازی های گذشته این تیم نمره قبولی دریافت نکرده است. محرم که قطعا در این بازی حضور ندارد و برادرش رسول هم چندان در برنامه های تاکتیکی استیماچ جایی ندارد به همین خاطر محتمل ترین گزینه برای نقش پلی میکر آبریچیچ بوسنیایی است که برخلاف تمام تعاریف مطرح شده هنوز چیزی از خود نشان نداده است. با این حال ترکیب احتمالی سپاهان با چیدمان 2-1-3-4 به این شرح می تواند باشد:«رحمان احمدی، محمد روشندل، عبدا.. کرمی، لئوناردو پادووانی، سعید قائدی فر، فوضیل موسی اف، علی کریمی ، حسین فاضلی، سینیجاد آبریچیچ ، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا».

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد