تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرامیدترین بازیکن پرسپولیس برای گل زدن در دربی با حضور در نشست خبری درباره این بازی به صحبت پرداخت.



به گزارش "تک گل"، مهدی طارمی، آقای گل فعلی لیگ برتر با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط خودش و پرسپولیس در آستانه دربی پرداخت.

مهدی طارمی در ابتدای صحبت هایش گفت: دربی بازی حساسی است. جدای از بازی لیگ و کاملا خاص است. هر تیمی برنده دربی شود قهرمان لیگ خواهد شد و تیم بازنده قهرمان نشود، اما برنده 90 درصد قهرمان خواهد شد.

وی در مورد تمدید قراردادش گفت: وکیلم پیگیر این ماجراست و خودم به این مساله فکر نمی کنم. در حال حاضر به قهرمانی و آقای گلی فکر می کنم. من دوست دارم قهرمان شویم و جام را به کاپیتان فقید تیمم تقدیم کنیم.

طارمی در مورد اهدای گل احتمالی اش به شخص خاص گفت: من همیشه گل هایم را مادرم تقدیم میکنم و اگر گل بزنم باز هم به او تقدیم خواهم کرد.

آقای گل فعلی لیگ در مورد حریف روز جمعه شان گفت: من اصلا به استقلال فکر نمی کنم و همیشه همینطور بوده است. من مقابل هر حریفی که بازی داشته باشیم به آن فکر نمیکنم و روی حریف در زمین فکر میکنم.

وی با اظهارنظری عجیب گفت: ما برای برنده شدن در دربی باید خوب تمرین کنیم اما اصلا تمرین خوبی نداشتیم و این مساله از خود من تا دیگر بازیکنان اینطور بوده ایم. برای برنده شدن باید خوب تمرین کرد اما اینطور نبوده است.

طارمی در مورد عدد 6 و 4 نیز گفت: من اصلا در این باره صحبتی ندارم و کری نمی خوانم. این اعداد هم مختص به گذشته بوده است. ما 6 گل سابق زده ایم و آنها هم مدعی اند که 4 بار برده اند که چیزی که ما دیده ایم و وجود دارد اینطور نبوده است. به هر حال من اصلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و کری بخوانم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد