تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بعد از حضور علی پروین در تمرین پرسپولیس، علی کریمی هم در گفتگو با دوستانش از احتمال حضورش در اردوی این تیم پیش از دربی خبر داد.



به گزارش "تک گل"، پرسپولیسی ها در حالی روز جمعه در دیدار حساس برابر استقلال به میدان خواهند رفت که مسوولان و پیشکسوتان این تیم با توجه به فاصله امتیازی تا صدر به دنبال روحیه دادن و بالا بردن انگیزه بازیکنان سرخپوش هستند.

در این رابطه علی پروین، اسطوره شماره هفت پرسپولیس امروز با حضور در محل تمرین این تیم ضمن دیدار با بازیکنان و کادرفنی، دقایقی با آنها صحبت کرد و برای پیروزی در دربی برای آنها آرزوی موفقیت داشت. گفته می شود علی کریمی نیز اعلام کرده در صورتی که فردا به شهرستان نرود در اردوی پرسپولیس حضور خواهد یافت تا با بازیکنان و کادرفنی این تیم در آستانه دربی دیدار و گفتگو داشته باشد. بازیکن تکنیکی سابق پرسپولیسی ها که به جادوگر معروف است احتمالا فردا در اردوی سرخپوشان حضور خواهد یافت تا بعد از مدت ها در کنار پرسپولیس قرار گیرد.

آخرین حضور علی کریمی در کنار پرسپولیس مربوط به فصل گذشته و زمان سرمربیگری حمید درخشان است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد