تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی صبای قم پیروزی برابر تراکتورسازی را در کسب سهمیه آسیایی موثر می‌داند.



به گزارش "تک گل"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی عنوان کرد پیروزی هفته گذشته برابر سایپا آنها را مصمم کرده تا پایان فصل برای حضور در جمع بالانشینان لیگ تلاش کنند.

با احترام به تراکتور و تبریزی‌ها فقط برد می‌خواهیم

پرداختن به وضعیت تراکتورسازی بی‌فایده است و درست نیست به آن بپردازیم ولی ببینید این تیم در بازی‌های گذشته روند خوبی داشته و توانسته جزء مدعیان قرار گیرد که تماشاگران و مردم پر شور تبریز هم در این موفقیت تاثیر مستقیم داشتند. تراکتورسازی با مسابقات خوبی که در نیم‌فصل دوم انجام داده و امتیازاتی که جمع کرده نشان می‌دهد حریف سختی برای صبا است ولی خوشبختانه ما نیز می‌دانیم برابر اینگونه تیم‌های اسم و رسم‌دار چطور بازی کنیم؛ با احترام به مردم تبریز و تیم تراکتورسازی ما فقط برای کسب پیروزی بازی خواهیم کرد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

تا آخر فصل مثل بازی سایپا بازی می‌کنیم

متاسفانه نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم نداشتیم و به دلایل مختلف امتیازات زیادی از دست دادیم که ما را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرد ولی خدا را شکر برابر سایپا پیروزی روحیه‌بخش و با ارزشی کسب کردیم و همه تیم مصمم هستند نمایش هفته گذشته را تا پایان لیگ ادامه دهند. هفته‌ها بود به دنبال پیروزی مثل دیدار مقابل سایپا بودیم که به لطف خدا حاصل شد و شرایط بهتری در جدول و همچنین تیم پیدا کردیم.

تراکتور را ببریم مدعی آسیایی شدن هستیم

جوانان زیادی در تیم داریم ولی برابر سایپا عمکلرد همیشگی را از آنها ندیدیم اما از طرف مقابل بازیکنان با تجربه تیم از نظر روحی و روانی به تیم و به ویژه کادر فنی کمک کردند تا بتوانیم پیروزی ارزشمندی با یک نمایش خوب کسب کنیم. اگر مثل هفته گذشته بتوانیم مقابل تراکتورسازی نیز به 3 امتیاز برسیم قطعا جزء مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی به حساب می‌آییم.

دلم روشن است تراکتور را می‌بریم

تمرینات منظم و خوبی در روزهای اخیر و بعد از بازی با سایپا انجام دادیم و طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم و روحیه‌شان را دیدیم فقط به پیروزی مقابل تراکتورسازی فکر می‌کنیم. باخت یا مساوی در جایگاه ما تاثیر نخواهد داشت و میانه جدول می‌مانیم ولی اگر بازیکنان تلاش کنند و به فکر کسب سهمیه آسیایی باشند باید تراکتورسازی را شکست دهیم. ان‌شاالله با ارائه یک نمایش خوب با 3 امتیاز تبریز را ترک می‌کنیم و دلم روشن است نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد