تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی کروات پرسپولیس در آستانه دربی حساس پایتخت در نشست خبری سازمان لیگ حاضر شد و البته با روحیه خاص به تشریح شرایط تیمش پرداخت.



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ که سابقه حضور در دو دربی را در کارنامه اش دارد در سومین دربی اش که اتفاقا حساس ترین آنها نیز هست برابر خبرنگاران حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

برانکو صحبت هایش را با انرژی زیاد و با خوشامدگویی به خبرنگاران حاضر در سالن نشست خبری آغاز کرد و گفت: سلام صمیمانه به همه دوستان. مخصوصا سلام و خوشامد به دوستان از تلویزیون کرواسی. آنها نیز آمدند بزرگترین بازی آسیا را ببینند و گزارش تهیه کنند. همه منتظر هستیم فردا با هم شادی کنیم. همین طور که قبلا عرض کردم افتخار بزرگی است برای ما که یک طرف این بازی بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: اکنون موقعیت جدول و امتیازاتی که گرفتیم بزرگترین دعوتنامه برای هواداران هستند که بیایند و بازی را تماشا کنند. خوشحالیم در کنار صد هزار هوادار بازی خواهیم کرد. طبیعی است در چین فضایی از بازیکنانم انتظار دارم توان خود را بگذارند تا هواداران را خوشحال کنیم. تلاش می کنیم برای ادامه کار به قهرمانی....

برانکو در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: کمال کامیابی نیا را در اختیار نخواهیم داشت و همینطور رضا خالقی فر را... وضعیت امید عالیشاه نیز همچنان در ابهام قرار دارد.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: ما 19 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشتیم. نشان دادیم در فرم خوبی قرار داریم. اما این بازی دربی است و مهم نیست کدام بازیکن بازی می کنند، کدام تیم در فرم بهتر قرار دارد و شرایط بهتری دارد. استقلال هم امتیاز با ما قرار دارد و کل فصل را بالای جدول قرار داشتند اما ما ریسک خواهیم کرد و چاره دیگری نیز نداریم و امیدواریم همه چیز برای ما خوب باشد.

برانکو در مورد اینکه طارمی روز گذشته اعلام کرده بازیکنان تمرینات خوبی نداشتند گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم بازیکنان را باید درک کنیم. موقعیتی رسیدیم که به همراه استقلال خوزستان و تهران برای قهرمانی می جنگیم. طبیعی است در چنین شرایطی عصبیتی نیز در بازیکنان وجود دارد و عدم تمرکزی نیز در تمرینات وجود دارد. شاید او نگران بازی فردا باشد. اما ما هم در تمرین امروز و هم در بازی فردا کاملا آماده خواهیم بود تا در بهترین سطح قرار داشته باشیم. بازی نکردن کمال تا حدی برای ما دردسرساز است و همیشه همینطور است و مشکلاتی در تیم وجود دارد.


سرمربی کروات پرسپولیس در مورد اینکه در بازی رفت نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و چه طرحی در بازی فردا خواهند داشت گفت: کل فصل را با این مشکل مواجه و درگیر بودیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم و پنالتی ها را نیز از دست دادیم. ما همیشه تلاش می کنیم که بتوانیم در سطح به ثمر رساندن موقعیت ها را بالا ببریم. در دربی مهم است که موقعیت های کوچک را نیز به ثمر برسانیم چه به موقعیت های صد در صد.

وی ادامه داد: هر بازی مسائل خاص خودش را دارد و روند هر بازی بستگی به نتیجه دارد. دو بازی اخیرمان را مقابل ملوان و سیاه جامگان در موقعیت سختی قرار گرفته بودیم اما بازیکنانم شخصیت و اراده خود را نشان دادند و توانستد به برد برسیم. چیزی که من را خوشحال می کند بازیکنانم شخصیت اعتماد بنفس و انرژی خود را به نمایش گذاشتند.

برانکو در مورد اینکه صحبت های بنگر و علیرضا نورمحمدی در کنفرانس روز گذشته به دلیل این بوده تا غرور بازیکنان جوان را در بر نگیرد گفت: ما هیچ سیاستی نداریم. ما یک وظیفه در قبال هواداران داریم که اعتماد کامل به ما داشتند. شاید در طول این هفته هیجان بازیکنان را در بر گیرد. من خوشحالم که بازیکنانم اینطور فکر می کنند و فضا را درک کردند و اطمینان دارم در 24 ساعت آینده این وضعیت وضع خوب خواهد بود.

برانکو  درباره اینکه کمیته انضباطی دو باشگاه را تهدید کرده که جرایم انضباطی این بازی بیشتر خواهد بود گفت: طبیعی است سازمان ها و کسانی که بازی های لیگ را برنامه ریزی می کنند می خواهند بازی ها به بهترین شکل برگزار شود. دربی گذشته در بهترین شرایط برگزار شد و همه چیز خوب بود. هیچ حادثه ای در جریان و بعد از بازی به وجود نیامد. ما انتظار داریم در بازی فردا نیز همه چیز خیلی خوب پیش برود.

وی در پایان گفت: من درباره داوری هیچ صحبتی ندارم. من به آنها اعتماد کامل دارم. اشتباه برای همه پیش می آید. قبل از هرچیزی مایل هستیم کار خودمان را دنبال کنیم. روز گذشته علی پروین در تمرین حضور یافتند. او به عنوان بزرگترین اسم پرسپولیس در تمرین حضور یافتند و حمایت خود را از تیم اعلام کردند. این برای همه ما یک انگیزه مضاعف است و او نشان داد پرسپولیس تا چه حد در قلب او جای دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد