تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال سپاهان بازی مقابل الاتحاد را با نتیجه 4-0 واگذار کرد.

  در ادامه پیکارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه A، الاتحاد عربستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میزبان سپاهان ایران بود که این بازی با برتری 0-4 الاتحاد به پایان رسید.

ترکیب دو تیم

سپاهان ايران:
رحمان احمدی،حبیب گردانی،علی کریمی،محمد رضا خلعتبری،عبدالله کرمی،فوزیل موسی‌یف،لئوناردو پادوانی،لوسیانو پریرا،حسین فاضلی،محمد روشندل و میلاد سرلک
 

الاتحاد عربستان:
هانی الناهيد، بسيم المنتشری، ماجد الخيبری، فيصل الخارا، عبدالرحمن الريو، اواد خريس، جمال باجندوه، مختار فلاته، فهد الموالد، سعد الشلالی و عبدالرحمن الغمدی
 
نیمه اول

دو تیم بازی پایاپایی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند با این حال الاتحادی‌ها خطرناک‌تر ظاهر شدند و در دقیقه 10 این بازی مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک با رحمان احمدی قرار گرفت که این موقعیت خوب تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 10 مختار فلاته می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند ولی احمدی با سیو عالی، مانع گلزنی وی شد. در دقیقه 30 سپاهان اولین موقعیت جدی خود را خلق کرد ولی این موقعیت خوب را پریرا  با قرار گرفتن در آفساید از دست داد.

در 15 دقیقه پایانی نیمه اول دو تیم موقعیت های دیگری داشتند که موفق به گلزنی نشدندو در حالی که نیمه اول با نتیجه 0-0 در حال تمام شدن بود الاتحاد با گلزنی در دقیقه 47 نتیجه را عوض کرد. در ثانیه های پایانی یک خطا پشت محوطه جریمه سپاهان توسط حبیب گردانی اتفاق افتاد که بازیکنان الاتحاد الغمندی با ضربه‌ای دیدنی و زیبا دروازه رحمان احمدی را باز کرد.

نیمه دوم


با شروع نیمه دوم باز هم عربستانی ها حملات خود را آغاز کردند.  رحمان احمدی با دفع ناقص توپ را  به الغمدی رساند و او با استفاده از ناهماهنگی خط دفاع سپاهان می توانست گل دوم را وارد دروزاه سپاهان بکند ولی به هر طریقی بود احمدی این خطر جدی را دفع کرد.

در دقیقه 61  پریرا با یک ضربه آکروباتیک موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد ولی توپ وی با اندکی فاصله از کنار دروازه به بیرو نرفت. پریرا! موقعیت های زرد پوشان را یکی پس از دیگری از دست می دهد. باز هم موقعیت جدی سپاهان را در دقیقه 64 از دست داد. در دقیقه 78 باز هم لوسیانو پریرا صاحب توپ شد ولی موفق نشد از موقیت گلزنی استفاده کند و توپ وی با اندکی فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 84  سانتر رواس تازه به میدان آمده به الموالد  رسید و این بازیکن با زیرکی تمام با ضربه سر دروازه سپاهانی ها را باز کرد. حمله عربستانی ها تمامی نداشت و در دقیقه 87 عبدالرحمن الغمدی از پاس مونتاری استفاده کرد و با جا گذاشتن مدافعان سپاهان و دریبل احمدی توانست دروازه نماینده ایران را برای بار سوم باز کند.
 این پایان کار نبود و  در دقیقه 90 نیز ریواس گل چهارم الاتحاد را زد تا به این ترتیب کار نماینده اصفهانی ایران با 4 شکست پیاپی و کسب تنها 3 امتیاز به پایان رسیده و این تیم با مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وداع کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد