تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم استقلال موفق شد در استادیوم آزادی، تیم فولاد خوزستان را با 3 گل شکست دهد.

  در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال استقلال از ساعت 20:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر 0 به سود استقلال به پایان رسید.

 


استقلال تهران
سید مهدی رحمتی، محمدامین حاج‌محمدی، هرائر مگویان، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، بهنام برزای، جابرانصاری و سجاد شهباززاده

فولاد خوزستان
مهرداد طهماسبی، محمد اهل شاخه، لئوناردو مساریچ، عبدالله ناصری، امید خالدی، اکبر ایمانی، ساسان انصاری، ماتیاس چاگو، امیر حسین فشنگچی، اسماعیل شریفات و دورگ کرئه ماها
 

 
نیمه اول

استقلالی ها در خانه بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه9 مزد حملات خود را گرفتند. در پی اشتباه مدافعان فولاد توپ به جابر انصاری رسید و این بازیکن با یک پاس امید ابراهیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ابراهیمی آبی پوشان را پیش بیاندازد. سه دقیقه بعد اختلاف دو برار شد. سانتر زیبای جابر انصاری با ضربه سر بهنام برزای استقلال را دو گله کرد.

بعد از گل دوم حملات فولادی ها برای جبران گل خورده شدت گرفت. در دقیقه 27 سانتر عبدالله ناصری را حاج محمدی دفع کرد. ده دقیقه بعد استقلال باز هم از اشتباه مدافعان فولاد نهایت استفاده را برد و با پاس رو به عقب شهباززاده و ضربه دقیق جابر انصاری در دقیقه 37 به گل سوم رسید.

در دقیقه 39 کرنر فشنگچی و ضربه سر مساریچ با عکس العمل فوق العاده رحمتی همراه شد تا کماکان بازی با همان سه گل ادامه پیدا کند. در واپسین دقایق نیمه اول هم کوئه ماها روی پاس فشنگچی صاحب موقعیت گلزنی شد اما دروازه آبی پوشان باز نشد و بازی در نیمه اول با همان نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید.

نیمه دوم

در نیمه دوم بازی طراوت نیمه اول را نداشت. در دقیقه 60 حمله همه جانبه استقلالی ها بعد از کش و قوص فراوان در نهایت با ضربه سر برزای روی سانتر حیدری بی ثمر باقی ماند و راهی به دروازه فولاد نداشت. ده دقیقه بعد و در دقیقه هفتاد پاس فشنگچی به ابراهیمی و سپس به اهل شاخه رسید و این بازیکن دروازه استقلال را باز کرد اما داور به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 90 شوت از راه دور مومنی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت دیدار حساس آبی پوشان با برتری 3-0 استقلالی ها به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد