تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امید عالیشاه روز گذشته موفق شد با پاس گل دیدنی‌اش پرسپولیس را در موقعیت پیروزی قرار دهد و در ادامه با حضور در شادی گل آن را به مهرداد اولادی تقدیم کرد.



امید عالیشاه وینگر چپ پرسپولیس روز گذشته نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش داشت و موفق شد پاس گل اول پرسپولیس را نصیب بنگستون کند. او درباره شادی گلش به خبرنگار ما گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و همه‌مان می‌دانستیم بازی با تیم انتهای جدولی استقلال با توجه به شرایط اهواز و استادیوم حریف برای ما خیلی سخت خواهد بود. به همین منظور با تمرکز بالا به زمین رفتیم و البته این را باید بگویم که اتفاقات اول بازی روی عملکرد ما تاثیر گذاشت و همین مساله باعث شد تا نیمه اول را نتوانیم آنطور که باید در زمین ظاهر شویم. خیلی خوشحالم که در ادامه توانستیم با تمرکز و مالکیت توپ به نتیجه دلخواه برسیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس 2 عزیز خود را از دست داده و من  اصلا نمی‌توانم این اتفاق را باور کنم. دو عضو از خانواده خودم دو بازیکنی که عضوی از پرسپولیس و جزیی از آن بودند را اکنون در کنار ما نیستند و این مساله شرایط سختی را برای ما به وجود آورده است. دوست داشتم برای مهرداد کاری کنم و به همین منظور جلوی دوربین عدد 33 را نمایش دادم و به هر حال امیدوارم خدا او را بیامرزد و به خانواده‌اش این داغ بزرگ را تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند.

عالیشاه درباره اتفاقات پایانی بازی و فرارش به سمت رختکن اینطور توضیح می‌دهد: تصور می‌کردم که تماشاگران با توجه به اینکه داخل زمین آمدند  اتفاقات بدی برای ما رقم بزنند و باعث درگیری در این رابطه شوند به همین منظور خواستم سریع به سمت رختکن بروم و نتیجه عکس داد و با سنگ‌های تقریبا نیم‌کیلو وزن داشتند به سمت ما نشانه می‌رفتند و خدا را شکر سالم هستیم و الان اینجا هستم وگرنه هر کدام از آن سنگ‌ها به ما برخورد می‌کرد مسلما امروز واقع تلخی را پشت سر می‌گذاشتیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد