تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش برای دیدار برابر استقلال برنامه ویژه‌ای دارد.



به گزارش "تک گل" ، مجید جلالی درباره شکست تیمش مقابل ملوان بندر انزلی، اظها‌ر کرد: ما یک بازی خوب و جسورانه‌ای را به نمایش گذاشتیم. تیم ما به هیچ وجه استحقاق شکست را نداشت. متاسفانه روی سه ضربه ایستگاهی که دو تای آن کرنر و دیگری پنا‌لتی‌ بود گل خوردیم و در نهایت هم نتیجه‌ را واگذار کردیم. البته من ابتدا فکر می‌کردم پنا‌لتی‌ که داور برای ما گرفته است درست نبوده است، اما بعد از این که فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که داور به درستی به سود حریف پنا‌لتی‌ اعلام کرده است. با این حال من هم از عملکرد داور رضایت ندارم و فکر می‌کنم او می‌توانست بهتر از این سوت بزند.

جلالی در ادامه با اشاره به این که در نیم فصل اول تیمش عملکرد بهتری داشت، گفت: در نیم فصل اول با توجه به این که از نظر بازیکنی شرایط بهتری داشتیم نتایج خوبی گرفتیم، اما در نیم فصل سه، چهار بازیکن از جمله جواد نکونام که تاثیرگذارترین بازیکن ما بود از جمع ما جدا شد و در ادامه نتوانستیم بازیکنان جایگزین خوبی را جذب کنیم. شاید در آن مقطع از هر کسی که می‌پرسیدیم بهترین گزینه برای جایگزینی جواد نکونام چه بازیکنی است، همه نام آندرانیک تیموریان را مطرح می‌کرد‌ند، اما مصدومیت را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همین مصدومیت باعث شد او فقط دو بازی برای ما بازی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از خرید آندرانیک تیموریان رضایت دارید یا خیر، بیا‌ن‌ کرد: قطعا بهترین گزینه برای جایگزینی جواد نکونام، آندرنیک تیموریان بود، اما بر اثر یک اتفاق او مصدوم شد و نتوانست ما را همراهی کند. ما به غیر از تیموریان با بازیکنانی مصدومی از جمله سجاد مشکل‌پور، اسماعیل بیگی و حتی مهدی ترابی مواجه بودیم که تاثیر منفی زیادی روی عملکرد تیم ما داشت. ترابی حتی پس از مصدومیت هم هنوز نتوانسته به شرایط آرمانی خود برسد.

جلالی تصریح کرد: به دلیل داشتن چند بازیکن مصدوم مجبور شدیم از بازیکنان جوانمان بیشتر استفاده کنیم. به طور مثال در دیدار مقابل ملوان از یازده نفر اصلی‌مان که در زمین بودند پنج بازیکن زیر 20 سال حضور داشتند. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین بازی‌های خودمان را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار تیمش برابر استقلال هم گفت: برنامه ویژه‌ای برای این دیدار داریم و مطمئنا با تمام قوا به مصاف استقلال خواهیم رفت. درست است که شرایطمان در جدول به گونه‌ای است که نتیجه‌ این دیدار فرقی برایمان نمی‌کند، اما مطمئنا بازی را طوری انجام خواهیم داد که یک بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذاریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد