تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هنوز انزلی چی ها از شوک مرگ نابهنگام مهرداد اولادی خارج نشده بودند که مصدومیت شدید گلر اصلی این تیم هم شوک دیگری به اردوی این تیم در راه بقا در لیگ برتر وارد کرد.



به گزارش "تک گل"، سیدحسین حسینی دروازه بان جوان ملوانان که بعد از رفتن عجیب و غریب سرگئی پاشنگو به مرد اول چارچوب دروازه انزلی چی ها تبدیل شد در دیدار برابر سایپا در برخورد با صادق محرمی هم تیمی اش از ناحیه زانو آسیب دید و بالاجبار در دقایق پایانی جای خود را به دروازه بان دوم داد به احتمال فراوان فصل را از دست خواهد داد تا در سه بازی باقیمانده ملوانان در غیاب او به میدان بروند.

سیدحسین حسینی عصر دیروز آزمایشات پزشکی و MRI انجام داد که تشخیص های اولیه از آسیب دیدگی جدی زانوی این بازیکن و دوری چند هفته ای او خبر می داد به همین خاطر بعید است این دروازه بان بتواند در سه بازی باقیمانده تا انتهای فصل که از اهمیت ویژه ای برای بقا در لیگ برتر برخوردار است تیمش را همراهی کند.

مسلما غیبت حسینی که جزو مهره های خوب ملوان در این هفته ها بود می تواند بر دغدغه های محمد احمدزاده و طرفداران انزلی چی بیافزاید به خصوص که سایر دروازه بان های این تیم که جوان و اینده دار هستند هنوز تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند. به هر ترتیب قرار است وضعیت نهایی گلر شماره یک ملوان عصر امروز بعد از آخرین ویزیت پزشکان متخصص اعلام شود گرچه مسلما این بازیکن تا انتهای فصل نمی تواند به میدان برود و باید دوران نقاهتش را پشت سر بگذارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد