تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علی پروین با وجود این که دکتر متخصصش او را از حضور در مراسمات تشویش آور منع کرده وبه او توصیه کرده کمتر به تهران بیاید اما در مراسم ختم مهرداد اولادی از اول در مراسم حضور یافت.



علی پروین درباره مهرداد اولادی گفت:مهرداد بچه با استعدادی بود وگلهای زیادی زد وفوتبالدوستان را خوشحال کرد،من از سبک بازی او واقعا خوشم می آمد.

 علی پروین که امروز صبح در مراسم بزرگداشت مهرداد اولادی شرکت میکرد گفت: اتفاق بدی بود که دوباره برای فوتبال ما رخ داد. واقعا ناراحت شدیم. حرفی ندارم که بزنم.فقط متاسفم وامیدوارم که روح این بچه شاد باشد خدا به پدر ومادرش صبر بدهد.

سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: خاطرات زیادی از مهرداد داریم. گل های زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی زد. مهرداد هواداران فوتبال را بارها خوشحال کرد.از کسانی که این مراسم را گذاشتند ممنونم ،به خصوص از حمید استیلی که یکسره اهل کارهای خیر است برای او هم آرزوی سلامتی دارم واز خدا میخواهم برادرش مسعود که پسر خیلی خوبی هم بود را بیامرزد.

پروین درباره گرفتن تست پزشکی از ورزشکاران گفت: مسائل پیش آمده ربطی به تست گرفتن واین حرفها ندارد،. این مسائلی که به وجود می آید مثل اتفاقات آنی است وبگیر ونگیرهای زندگی است و به همین دلیل باعث ناراحتی مردم می شود. مهرداد اولادی بازیکن دوست داشتنی و خوبی بود. خیلی محبوب بود. من این بچه را از قدیم می شناختم ،وقتی فقط 20 سال داشت مربیش بودم،مهرداد جزو آخرین گروه بازیکنان من در پرسپولیس بود.

محبوب ترین مرد همه ادوار پرسپولیس درباره  وضعیت این تیم در جدول رده بندی و مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس خوب است،امروز که در مراسم این بچه بودم دل ودماغ ندارم حرف دیگری بزنم اما پرسپولیس بهترین تیم امسال لیگ است وهمه برایش اتحاد گرفته اند ومن خوشحالم میبینم همه مدیران قبلی این تیم مثل آقای عابدینی وکاشانی وسایرین حمایتش میکنند،وقتی تیمی خوب کار میکند ،ما که به فوتبال علاقه داریم خوشحال میشویم حالا چه خودمان باشیم وچه نباشیم والان خودم در این تیم نیستم اما دوستش دارم،جلوی نفت هم بچه ها این تیم را خودشان بزرگ کرده اند البته نفت تیم بسیار خوبی است اما در قواره های پرسپولیس نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد