تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رضا عنایتی درمورد پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: "با توجه به اینکه ملوان و راه‌آهن برنده شده بودند، باید بازی را می‌بردیم. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و هنوز امیدوار به ماندن در لیگ برتر هستیم. ما سه فینال سخت در پیش داریم و باید نهایت تلاش خود را به‌کار بگیریم تا به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. دیگر تیم‌ها هم که برای سقوط نکردن می‌جنگند بازی‌هایی درپیش دارند که حکم مرگ و زندگی را دارد."



وی در واکنش به اینکه عنوان می‌شود داوری بازی تراکتورسازی - سیاه‌جامگان پرحرف‌وحدیث بوده است، عنوان کرد: "من زیاد دوست ندارم درمورد این مسائل صحبت کنم، ولی نمی‌دانم آن پنالتی چطور به‌سود تراکتورسازی گرفته شد. فرزاد حاتمی هنوز به زمین نیفتاده و نچرخیده بود که داور پنالتی گرفت. این عجیب‌ترین پنالتی بود که دیده بودم. با این حال خدا را شکر که بازی را بردیم و همه چیز به‌خوبی تمام شد."

به گزارش تسنیم، مهاجم سیاه‌جامگان با اشاره به شانس بالای پرسپولیس برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر، گفت: ‌"پیش‌بینی کردن کار سختی است، ولی در حال حاضر پرسپولیس یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر است. من دوست دارم استقلال قهرمان شود، ولی معلوم نیست در سه هفته پایانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد