تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 برانکو ایوانکوویچ در بازی فردا دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.



به گزارش "تک گل"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری که می تواند نقش زیادی در قهرمانی آنها داشته باشد، فردا به مصاف نفت تهران خواهند رفت. در این بین رامین رضاییان به دلیل محرومیت و محسن بنگر به دلیل مصدومیت از جمع بازیکنان ثابت قادر به همراهی سرخپوشان در این بازی نخواهند بود.


با این شرایط برانکو به نظر می رسد ترکیب 11 نفره خود را به این ترتیب در زمین قرار دهد: سوشا مکانی بعد از عملکرد مناسب در دو دیدار اخیر بار دیگر به عنوان بازیکن شماره یک در درون دروازه قرار خواهد گرفت و نبردی دیدنی و حیثیتی برابر همتای خود در دروازه روبرو خواهد داشت. مسلما سوشا مکانی در روزی که نگاه ها به سمت علیرضا بیرانوند به عنوان گزینه فصل آینده این تیم است نمی خواهد با اشتباه شرایط را علیه خودش کند و با این انگیزه باید منتظر روز بی نقص او بود.


در غیاب محسن بنگر، مایکل اومانیا بار دیگر به خط دفاعی بازخواهد گشت تا در کنار لوکا ماریچ زوج دفاع خارجی این تیم را شکل دهند و محمد انصاری به عنوان مدافع چپ به دنبال افزایش روزهای شکست ناپذیری اش در ترکیب سرخپوشان است. پرسپولیسی ها از روزی که او را وارد ترکیب اصلی خود کرده اند مقابل حریفان شکست نخورده اند.


بابک حاتمی، مدافع راست ثابت فصل گذشته پرسپولیس که در این فصل با توجه به حضور رامین رضاییان به عنوان بازیکن ملی پوش، پشت خط او مانده، در این دیدار با توجه به محرومیت این بازیکن بار دیگر به ترکیب اصلی راه یافته و می خواهد از شایستگی های خود دفاع کند.


کمال کامیابی نیا، بازیکنی که از نفت تهران به پرسپولیس پیوسته و در نیم فصل اول به دلیل محرومیت غیبت داشت در این بازی از انگیزه های زیادی برخوردار است و جنگ بزرگی را در میانه میدان با علی عزتی و ایمان مبعلی شکل خواهد داد و در کنار او محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه دیگر بازیکنان خط میانی سرخپوشان را شکل خواهند داد.


مهدی طارمی نیز بعد از درخشش در دربی و البته محرومیت در بازی قبلی اکنون به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و به دنبال افزایش گل های خود در این دیدار است. او که روز خوبی در دیدار رفت دو تیم پشت سر نگذاشت و با از دست دادن پنالتی تیمش، حاشیه بزرگی را به وجود آورده بود با انگیزه جبران اتفاقات دور رفت پا به زمین خواهد گذاشت. جایی که بازیکنان این تیم مجبور شدند به حمایت از او صفحه های شخصی خود را ببندند و اعلام کنند این مساله به دلیل بی احترامی های برخی هواداران به مهاجم بوشهری تیم شان بوده است.


علی علیپور نیز به عنوان مهاجمی که این روزها در ترکیب پرسپولیس از پتانسیل سرعت، قدرت و فیزیک و در نهایت چارچوب شناسی مهره ای غیرقابل انکار است در کنار آقای گل قرار خواهد گرفت و باید دید موفق به عبور توپ از دروازه بیرانوند خواهند شد یا خیر.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

سوشا مکانی، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، محمد انصاری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

این دیدار فردا از ساعت 18 و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد