تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در آخرین دقیقه از هفته سی‌ام مشخص می‌شود.



علی سامره مهاجم سابق استقلال که گل ثانیه سی‌ام او در دربی‌ها هنوز از خاطرات طرفداران پاک نشده با بیاناین که تیم محبوبش شانس کمی برای قهرمانی ندارد مدعی شد قهرمان این فصل تا روز پایانی و آخرین دقیقه بازی‌های هفته سی‌ام مشخص نخواهد شد مگر این که اتفاقات غیر قابلپیش بینی رخ بدهد.

تأثیر لیگ را در تیم ملی می‌بینیم
خوشحالم بعد از سال‌ها لیگ برتری را می‌بینیم که دو تیم پرطرفدار پایتخت مدعی قهرمانی‌اش هستند. هر وقت این دو تیم سرحال و قبراق بودند فوتبال ملی ایران جان گرفته و این در آستانه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای باشد و تاثیرش را روی روند حرکتی ملی پوشان بگذارد.

قهرمان دقیقه 90 هفته سی‌ام مشخص می‌شود
اعتقاد من این است که قهرمان این فصل در بازی هفته سی‌ام و در آخرین دقیقه مشخص می‌شود چون هر سه تیم حاضر در کورس قهرمانی این شانس را دارند که در یک لحظه گوی سبقت را ربوده و از دو رقیب دیگر پیشی بگیرند به همین خاطر تا آن لحظه از بازی‌ها نباید هیچ تیمی را صاحب جام بدانیم و این یعنی اوج هیجان و لذت در فوتبال حرفه‌ای.

طرفداران باید خود را برای هر اتفاقی آماده کنند
در فوتبال دقایق می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تعیین کند به همین خاطر هنوز چیزی مشخص و محرز نشده و سه بازی پیش رو مدعیان قرار دارد که می‌تواند دستخوش اتفاقات غیر قابلپیش بینی باشد. هر دقیقه این بازی‌هایمی‌تواند سرنوشت جام را تغییر دهد به همین خاطر طرفداران باید خود را برای هیجانات این دقایق و بازی‌هاآماده کنند و انتظار هر اتفاقی را داشته باشند.

قهرمانی استقلال بسته به لیاقت بازیکنانش است
استقلال هم درست مثل دو مدعی دیگر از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است نه تنها در یک جام بلکه هر دو جام پیش رو را می‌تواند بالای سر ببرد چون در فینال جام حذفی هم حضور دارد و یک گام از رقیب دیرینه‌اش پیش است. به نظرم قهرمانی استقلال بسته به جنبه و لیاقت بازیکنانش دارد که در این سه بازی باقیمانده چقدر تلاش و جنگندگی داشته باشند.

شکست در دربی نباید بزرگ نمایی‌شد
من کاری به شرایط الان جدول رده بندی ندارم اما اعتقادم این است آن عزیزانی که بعد از باخت در دربی این شکست را پیراهن عثمان کرده و با بزرگ نمایی شروع به ضربه زدن به تیم کردند! کمی صبوری به خرج می‌دادند و در پایان فصل قضاوت می‌کردند. شاید استقلال هر دو جام را از دست بدهد اما الان وقت حمایت همه جانبه از تیم و مربیانش است نه وقت انتقاد.

سایپا سخت‌ترین بازی استقلال است
بازی امروز با سایپا یکی از سخت‌ترینبازی‌های استقلال تا پایان فصل است چون سایپا تیمی بسیار خوب و جنگنده است که بازیکنان استقلال برای برتری در این دیدار باید دو برابر همیشه بدوند و بجنگند. نتایجی که رقیب در هفته‌های گذشته گرفته بر میزان حساسیت بازی افزوده و یک غفلت کوچک مقابل چنین تیم جوان و باانگیزه‌ایمی‌تواند تاوان سنگینی برای استقلال در پی داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد