تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرسپولیس در استادیوم آزادی، با نتیجه 2-0 مغلوب تیم نفت شد و به رتبه سوم نزول کرد.

 

 به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، پرسپولیس با 51 امتیاز صدرنشین لیگ است و در صورت کسب پیروزی گامی مهم به سمت قهرمانی برخواهد داشت اگرچه حریف امروز نفت تهران تیمی دشوار برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود.

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر ـ ساعت:18
ورزشگاه آزادی ـ تماشاگر: 95 هزار نفر
داور: حسین زرگر  کمک‌ها محمدرضا ابوالفضلی و حمید غمزه

پرسپولیس:
سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (62- علیرضا نورمحمدی)، محمد انصاری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده ( 74- جری بنگستون)، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نفت:
علیرضا بیرانوند، سعید لطفی، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی(78 - مجتبی حقدوست)، مهدی شیری (دقیقه 86، علیرضا عزتی)، علی قربانی(64 - ارسلان مطهری) و وحید امیری
سرمربی: علیرضا منصوریان

کارت زرد:

سعید لطفی(35)، محمد دانشگر(69) از نفت تهران؛
لوکا ماریچ(52)، فرشاد احمدزاده (61) بابک حاتمی(64) از پرسپولیس

شرح گل‌ها:

پرسپولیس 0 نفت تهران یک : (دقیقه 84، وحید امیری): روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، وحید امیری صاحب موقعیت شد و توانست دروازه سوشا مکانی را باز کند و نفت را به یک قدمی پیروزی برساند.

پرسپولیس 0 نفت تهران 2: (دقیقه 90+1، ارسلان مطهری): ارسلان مطهری در فرصت ضد حمله از نیمه زمین پرسپولیس فرار کرد و بابک حاتمی نیز نتوانست او را مهار کند تا با عبور از سوشا مکانی دروازه خالی را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 1: ارسال سوشا مکانی برای فرشاد احمدزاده، پیش از اینکه این بازیکن صاحب توپ شود با خطای حریف روبرو شد تا زرگر در سوت خود بدمد.
دقیقه 2: ارسال وحید امیری از جناح راست پرسپولیس بی اثر به بیرون رفت تا سوشا از کنار دروازه بازی را آغاز کند.
دقیقه 5: روی پاس زیبا فرشاد احمدزاده، طارمی درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه این بازیکن با طی کردن طول خط دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 7: علیپور موقعیت خوبی داشت تا درون محوطه جریمه طارمی را صاحب فرصت کند که توپ او توسط مدافعان قطع شد و به کرنر رفت. کرنر ارسالی را نیز بیرانوند بار دیگر با واکنش خود از سمت دیگر به کرنر دیگر این تیم تبدیل کرد.
دقیقه 8: کرنر بعدی پرسپولیس را در یک فعل و انفعال فرشاد احمدزاده با حرکتی قیچی برگردان به بیرون زد تا فرصت سرخپوشان از دست برود.
دقیقه 10: کرنر ارسالی پرسپولیس را علیرضا بیرانوند با خروج از آن خود کرد تا ضدحمله ای برای تیمش شکل دهد اما در آن ناموفق بود.
دقیقه 14: ارسال از علیپور با پرش عالیشاه همراه شد که ضربه سر کاپیتان پرسپولیس راهی به دروازه نیافت و با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 20: ضربه ایستگاهی برای نفتی ها که این ضربه را مبعلی به شکل ارسال برای دانشگر مهیا کرد اما داور به نشانه آفساید سوت خود را به صدا در آورد.
دقیقه 22: علی علیپور با جا گذاشتن مدافع نفت قصد ضربه زدن داشت که توسط کوروشی متوقف شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 26: اثرگذازی علیپور روی توپ درون محوطه جریمه فرصت خوبی برای طارمی در موقعیت تک به تک ایجاد کرد که شوت سرضرب این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 30: بار دیگر مهدی طارمی درون محوطه جریمه متوقف شد اما زرگر ادامه بازی را اعلام کرد و از طارمی نیز خواست قصد فریب او را نداشته باشد.
دقیقه 33: ارسال محمد انصاری از جناح چپ را کمال کامیابی نیا با ضربه سر بی دقت به بیرون فرستاد.
دقیقه 36: درگیری سعید لطفی با محسن مسلمان باعث شد تا زرگر بازیکن نفتی ها را با یک کارت زرد جریمه کند.
دقیقه 38: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی محسن مسلمان با ضربه سر خطرناک مدافع نفتی ها نزدیک بود یک گل به خودی را شکل دهد که بیرانود با عکس العملی دیدنی آن را به کرنر فرستاد.
دقیقه 64: بابک حاتمی با قطع ضدحمله نفت و خطا روی وحید امیری یک کارت زرد دریافت کرد تا دیدار با گسترش فولاد را از دست دهد.
دقیقه 65: شوت از پشت محوطه جریمه توسط محسن مسلمان با اختلاف کمی از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
دقیقه 67: پاس در عمق برای علیپور پیش از اینکه این بازیکن با دروازه بان تک به تک شود توسط بیرانوند مهار شد.
دقیقه 71: ارسال فرشاد احمدزاده اینبار از جناح چپ با برگردان عجیب طارمی همراه شد تا توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون برود.
دقیقه 74: وحید حمدی نژاد بعد از دفع توپ دچار مصدومیت شد تا دقایقی از زمین خارج شود. در این لحظه تماشاگران معتقد بودند منصوریان قصد ضدفوتبال دارد و به فحاشی پرداختند که با  عکس العمل سرمربی نفت و فراخواندن آنها به آرامش همراه شد.
دقیقه 78: ارسال بابک حاتمی برای مهدی طارمی با ضربه این مهاجم همراه شد که توپ بعد از برخورد به مدافع نفت به کرنر رفت.
دقیقه 91: اشتباه بیرانوند در خروج علیپور را در فرصت شوتزنی قرار داد که در نهایت ضربه اش با برخورد به دروازه بان نفت در دهانه دروازه در اختیار بنگستون قرار گرفت اما او نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.

اتفاق ویژه:

تمام رکوردهای پرسپولیس در این بازی توسط علیرضا منصوریان باطل شد. سرخپوشان با 5 برد پیاپی، 21 بازی بدون شکست، 32 بازی تداوم در گلزنی در این بازی حضور یافته بودند و همه آنها را بعد از باخت دو بر صفر از دست دادند و البته همه آنها به از دست دادن صدر جدول نیز متنهای شد!

در حاشیه:

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران با پیراهن قرمز برای گرم کردن به زمین آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
* سیدجلال حسینی دیگر بازیکن نفتی‌ها بود که دیگر بازیکن نفتی‌ها که مورد تشویق پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.
* محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس با نشان دادن اعداد 4 و 2 با دست چپ و راست خود ورزشگاه را به وجد آورد.
* ماموران حراست ورزشگاه برای حضور آنالیزور تیم ملی به ورزشگاه مشکل ایجاد کردند که البته این مساله با کمی کشمکش به اتمام رسید.
* ورزشگاه آزادی امروز مملو از تماشاگر خواهد بود تا یک دیدار صدهزار نفری دیگر هم به لیگ فوتبال ایران اضافه شود.
* با اهتزاز درآمدن پرچم کرواسی در ورزشگاه آزادی از نکات جالب جایگاه هواداران است.
* محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارد. او در همه بازی‌های پرسپولیس در این فصل عضو ثابت جایگاه وی‌آی‌پی است.
* هواداران پرسپولیس مطابق دیدارهای گذشته یاد و خاطره کاپیتان شماره 24 ابدی خود را گرامی داشتند و به تشویق او پرداختند..
*طرفداران پرسپولیس اینبار با توجه به درگذشت مهرداد اولادی، مهاجم شماره 33 سابق این باشگاه به تشویق او پرداختند و یادش را گرامی داشتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد