تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علیرضا مرزبان می تواند با پیروزی در دیدار فردا مقابل پاس همدان در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.



پیکان که فصل گذشته علیرغم حضور ستاره های فراوان در نهایت در حالی که مهدی رحمتی را نیز در درون دروازه خود می دید به دسته اول سقوط کرد، با ارائه بازی های بی نقص و با اقتدار  بیشتر مقاطع فصل را در صدر جدول لیگ آزادگان حضور یافتند و اکنون نیز در یک قدمی بازگشت به لیگ برتر قرار دارند.

پیکان اکنون با 63 امتیاز و اختلاف امتیازی 8 نسبت به تیم چهارم در صورتی که فردا یک تساوی نیز کسب کند، جزو سه تیمی خواهد بود که جواز حضور در لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

این تیم فردا در برابر اکبر محمدی و تیم تحت هدایتش قرار گرفت و پاس همدان با توجه به حضور در منطقه سقوط به شدت به امتیازات نیاز دارند و این کار علیرضا مرزبان و شاگردانش را سخت خواهد کرد اما باید دید آنها موفق خواهند شد در نهایت فردا جشن صعود را برپا کنند یا این مساله با تعویق مواجه خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد