تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با شرایط موجود و برخی احتمالا، پرسپولیس شاید فصل آینده لیگ قهرمانان را با حضور در مرحله حذفی آغاز کند.



به گزارش "تک گل"، در صورتی که پرسپولیسی ها تا پایان لیگ برتر در جایگاه سوم حضور یابند و در جام حذفی نیز ذوب آهن موفق به برتری برابر استقلال شود، سرخپوشان لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را باید از مرحله حذفی استارت بزنند.


با توجه به اینکه سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 است و تیم قهرمان جام حذفی و لیگ برتر به همراه تیم دوم جدول به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند، در صورتی که ذوب آهن در جام حذفی به قهرمانی دست یابد و پرسپولیس نیز در رتبه سوم جدول حضور یابد، شاگردان برانکو باید از مرحله حذفی لیگ قهرمانان را استارت بزنند.


تراکتورسازی و نفت تهران هم شانس دارند:


در صورتی که استقلال موفق شود جام حذفی را نیز به نام خود کند و قهرمان این رقابت ها لقب گیرد در آن صورت سه تیم اول لیگ به صورت مستقیم و تیم چهارم لیگ برتر باید با حضور در مرحله حذفی شانس خود را برای لیگ قهرمانان امتحان کند.


در این صورت سه تیم استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس به مرحله اصلی و گروهی لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد و تراکتورسازی و نفت نیز در تلاش برای کسب رتبه چهارم جدول و حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد. این دو تیم در حال حاضر با 45 امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم جدول حضور دارند و امیدوارند استقلال در جام حذفی به قهرمانی دست یابد.


این شرایط باعث می شود تا سه هفته باقی مانده لیگ برتر با حساسیت بالایی دنبال شود و اکنون 6 تیم در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند. استقلال، پرسپولیس، استقلال خوزستان و ذوب آهن شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را دارند و از سمت دیگر تراکتورسازی و نفت تهران نیز امیدوارند اتفاقات لیگ و جام حذفی به گونه ای رقم بخورد که در نهایت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور یابند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد