تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.



به گزارش "تک گل"، در حالی که تهران در روزهای گذشته آب‌وهوای گرمی را پشت سر گذاشته بود، هوای سرد امروز باعث شد که بازیکنان مشکلاتی را در راه تمرین کردن پیدا کنند، آنها به شوخی می‌گفتند که تکلیفشان با هوا مشخص نیست.


* نکته امیدبخش برای استقلالی‌ها حضور پرتماشاگران در تمرینات این تیم است، امروز هم حدود 100 تماشاگر در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند و تک تک اعضای کادرفنی و بازیکنان را تشویق کردند.
* عادل شیحی که روز گذشته از پای مصدومش MRI نهایی گرفته بود در تمرینات امروز غایب بود تا غیبت او برای بازی با تراکتورسازی تا حد زیادی قطعی به نظر برسد.
* تمام بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز با روحیه‌ای خوب و انگیزه‌ای بالا در تمرینات شرکت کردند تا حضور قدرتمندی برای بازی با تراکتورسازی داشته باشند.
* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شد، امروز صبح زیرنظر اصغر قربانعلی‌پور تمرینات اختصاصی انجام دادم و بعدازظهر هم با آمادگی مطلوب در تمرینات شرکت کرد.
* امروز بنری بزرگ برای حمایت از آبی‌ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی نصب شده بود که این موضوع برای بازیکنان جالب توجه بود.
* بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین بدن‌های خود را گرم کردند و بعد از آن به کارهای تاکتیکی پرداختند.
* دروازه‌بان‌های استقلال طبق روزهای گذشته زودتر از سایر بازیکنان زیرنظر حسین ترابپور تمرینات خود را آغاز کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد