تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تراکتورسازی با نتیجه 2-1 مقابل الهلال شکست خورد اما صدرنشین ماند و صعود کرد.

 
تراکتورسازان در دیداری که حتی در دقایقی از آن بر حریف خود برتری داشتند نتوانستند به پیروزی برسند تا از دستیابی به سه امتیازی که به آن نیازی نداشتند محروم شوند.

به گزارش "تک گل"، نماینده کشورمان که پیش از این نیز صعود خود را به عنوان تیم اول این گروه به مرحله بعدی رقابت ها مسجل کرده بودند با استراحت دادن به چند بازیکن اصلی خود در این بازی به میدان آمدند، یاران قلعه نویی در حالی نتیجه این بازی را واگذار کردند که در بسیاری از دقایق آن بر حریف خود برتری داشتند.


هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 19  ورزشگاه سلطان قابوس مسقط


تراکتورسازی ایران:


محمد رضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، سیناعشوری، ایوب کلانتری، فردین عابدینی(46 فرزاد حاتمی)، شاهین ثاقبی(46 سروش رفیعی)و آگوستو سزار و آلویس نونگ(83 سعید آقایی)
سرمربی: امیر قلعه نویی


الهلال عربستان:


فهد التنیان، دیاگو، تائه هی کواک، عبداله الزواری، محمد جحفلی، یاسر الشهرانی(65 آیلتون آلمیدا)، کارلوس ادواردو(79 سعود کریری)، نواف العبید، سلمان الفرج، سالم الدوساری، عبداله اوتیف(65 خالد الکعبی)
سرمربی: جورجیوس دونیس

 

اخطار

عبداله اوتیف (45) از الهلال عربستان

سینا عشوری (73) از تراکتورسازی

 

شرح گل ها:


الهلال عربستان 1 تراکتورسازی ایران 0 (دقیقه 16، سالم الدوساری) : نتیجه دست کم گرفتن مهاجمان الهلالی ها کار دست تراکتورسازی داد و پاس نواف العابد درون محوطه به الدوساری رسید و با سهل انگاری مدافعان تراکتورسازی در یارگیری، وی با ضربه در سمت مخالف گلر و به گوشه دروازه گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

الهلال عربستان 1 تراکتورسازی ایران 1 (دقیقه 47؛ آلویز نونگ) : حضور فرزاد حاتمی در همان ابتدای نیمه دوم تاثیر خود را گذاشت، ارسال بلند برای این بازیکن با ضربه سر او همراه شد تا توپ در فاصله دوری نسبت به دروازه به نونگ برسد و او نیز بدون درنگ و سرضرب، شوت محکمی را روانه دروازه حریف کرد و به زیبایی توپ را به کنج دروازه الهلال فرستاد.

 

الهلال عربستان 2 تراکتورسازی ایران 1 (دقیقه 72، آیلتون آلمیدا) : توپی که نمی توان نام موقعیت گل را بر آن نهاد وارد دروازه این تیم شد و دفع اشتباه مدافع این تیم به آلمیدا رسید و وی با ضربه ای سریع دروازه نماینده ایران را برای دومین بار باز کرد.

 

اتفاق ویژه :


حضور 6 بازیکن اصلی تراکتورسازان روی نیمکت ذخیره ها را می توان ویژه ترین اتفاق این بازی دانست، امیر قلعه نویی که پیش از این صعود تیمش مسجل شده بود سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فرزاد حاتمی، بختیار رحمانی و سروش رفیعی را روی نیمکت نشاند تا برای بازی مهم تیمش در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر در برابر استقلال، به بازیکنان خود استراحت دهد.

بهترین بازیکن:


آیلتون آلمیدا مهاجم برزیلی الهلالی ها که در نیمه دوم به میدان آمد علاوه بر به ثمر رساندن گل پیروزی تیمش، پس از حضور در میدان موفق شد جهت بازی را به سود الهلال برگرداند و بارها دفاع تراکتورسازان را به هم بریزد. البته باید از محمدرضا اخباری نیز باید نام برد، گلر ملی پوش تراکتورسازان بارها با واکنش های به موقع خود باعث شد تا دروازه این تیم بیشتر از دو بار باز نشود.

 

دقایق حساس:


دقیقه 5 – پاس رو به عقب کم جان الهلالی ها در میانه های راه نصیب کلانتری شد تا او موقعیت خوبی به دست بیاورد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف در دست دروازه بان قرار گرفت.
دقیقه 7 -  الهلالی درون محوطه جریمه تراکتورسازان صاحب توپ شدند و توانستند موقعیت خوبی به دست بیاوردند اما ضربه محکم الدوساری از بالای دروازه اخباری با فاصله کمی به بیرون رفت.
دقیقه 13 – نفوذ الهلالی ها پیش از مشکل ساز شدن با خروج به موقع اخباری خنثی شد.
دقیقه 22 – حرکتی که با سینا عشوری آغاز شده بود با ضربه خالد شفیعی از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.
دقیقه 25 – چیزی نمانده بود تا در این دقیقه نونگ بازی را به تساوی بکشاند اما چرخش زیبای او با ضربه کم جان و بد او همراه شد و این فرصت نیز از دست تراکتورسازان رفت.
دقیقه 51 – ارسال بلند الهلالی ها از روی یک ضربه ایستگاهی پشت مدافعان تراکتورسازی به مهاجم حریف می رسد اما با خوش شانسی نماینده ایران، مهاجم حریف از فاصله دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد.
دقیقه 58 – عملکرد استثنایی اخباری مانع از باز شدن دروازه وی شد، در این دقیقه بازهم الهلالی ها به راحتی در بین مدافعان تراکتورسازی پاسکاری کردند و در حالی که مهاجم این تنها اخباری را پیش روی خود داشت خروج فوق العاده این دروازه بان مانع از گل شدن توپ شد.
دقیقه 68 – حمله پرتعداد الهلالی ها درون محوطه جریمه تراکتورسازان موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم به وجود آورد اما بازهم اخباری توانست توپ را از آن خود کند.
دقیقه 74 – یک دقیقه پس از الهلالی ها آن می توانستند تیر خلاص را بزنند اما ضربه سر بازیکن این تیم در حالیکه دروازه بدون دروازه بان را پیش رو داشت به تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه 76 – الهلالی ها که در این دقایق نبض بازی را در اختیار گرفتند ضربه خطرناک دیگری روانه دروازه تراکتورسازی کردند اما اخباری به صورت دراز کش این توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 80 – پاس حاتمی به رفیعی رسید و او نیز شوت دیدنی خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 85 – پاس رو به عقب اشتباه آگوستو سزار به بازیکن حریف رسید اما خروج و واکنش به موقع اخباری مانع از گل شدن این موقعیت تک به تک شد.
دقیقه 90 – سروش رفیعی نتوانست از موقعیتی که در آخرین دقیقه بازی نصیبش شد استفاده کند و ضربه وی با برخورد به دو مدافع الهلال به کرنر رفت.

 
حاشیه:


*تراکتورسازان پیش از این توانستند 12 امتیاز کسب کنند و صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعدی مسجل کردند.
*به دلیل صعود حتمی نماینده ایران، امیر قلعه نویی 6 بازیکن اصلی خود را در این بازی روی نیمکت نشاند تا برای بازی حساس در برابر استقلال به آنها استراحت داده باشد.
*الهلالی ها که در 16 توانستند به گل برسند در بسیاری از دقایق بازی در نیمه اول اقدام به اتلاف وقت می کردند.
*داور این بازی از بسیاری از صحنه ها به راحتی گذشت و در حالی که پس از برخی خطاها می توانست به بازیکنان الهلال کارت نشان بدهد از این کار امتناع کرد.
*بازیکنان دو تیم در بعضی از لحظات بازی با یکدیگر درگیر شدند در آخرین دقایق نیمه اول به جر و بحث و درگیری شدیدی با یکدیگر پرداختند و داور بازی را مجاب به دادن کارت زرد کردند.
*در نیمه دوم نیز بازیکنان دو تیم در چند مورد با یکدیگر به درگیری پرداختند که با تذکر سفت و سخت داور روبرو شدند.
*اواسط نیمه دوم رطوبت هوا به بالاترین حد خود رسیده بود و این موضوع از نوع بازی بازیکنان تراکتورسازی کاملا پیدا بود.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد