تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دقایق پایانی لیگ برتر به مصاف گسترش فولاد خواهند رفت و در صورت کسب امتیاز لازم شانس خود برای قهرمانی را همچنان در فاصله 90 دقیقه به پایان فصل باقی خواهند گذاشت.



به گزارش "تک گل"، پرسپولیس در حالی فردا به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت که از جمع شاگردان برانکو بابک حاتمی به دلیل محرومیت در این بازی به طور قطع حضور نخواهد داشت و خبر خوش برای سرخپوشان بازگشت رامین رضاییان بعد از یک جلسه محرومیت است.


در جمع پرسپولیسی ها در حال حاضر محسن بنگر همچنان وضعیت نامشخصی برای بازی فردا خواهد داشت و باید دید برانکو ریسک میدان دادن به مدافع باتجربه اش را خواهد پذیرفت یا خیر. بنگر در آخرین تمرین سرخپوشان بدون مشکل در کارهای گروهی حضور یافت و این مساله باعث شد تا شانس بازی او نیز افزایش یابد اما رضا خالقی فر و میلاد کمندانی همچنان قادر به همراهی این تیم نخواهند بود و مصدومیت شان بهبود کامل نیافته است.


مهمترین علامت سوال درباره ترکیب پرسپولیس به خط دروازه مربوط می شود؛ جایی که سوشا مکانی بعد از عملکرد ناامیدکننده اش و البته حواشی روزهای اخیر از ترکیب اصلی کمی دور شده است و انگیزه الکساندر لوبانف برای حضور در ترکیب ثابت را افزایش داده است. در شرایط فعلی شانس دروازه بان ازبکستانی برای حضور در ترکیب ثابت بیش از سوشا است و باید دید فردا چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد شد.
بعد از اینکه برانکو در بازی هفته گذشته با زلزله بزرگ در خط دفاعی اش مواجه شد و سه بازیکن اصلی اش در این پست را از دست داد، او می تواند برای دیدار با گسترش امیدوار به حضور آنها باشد. محمد انصاری، رامین رضاییان و لوکا ماریچ سه بازیکن اصلی خط دفاعی این تیم هستند که مشکلی برای بازی فردا ندارند و جایگاه شان تثبیت شده است. از بین مایکل اومانیا و محسن بنگر البته باید دید کدامیک فردا شانس بازی را به دست خواهند آورد که در این بین تمرین مدافع باتجربه در امروز باعث شد تا شانس او افزایش یابد.


در خط میانی نیز برانکو بار دیگر به چهار بازیکن اصلی اش امیدوار است تا با قدرت تکنیکی، تخریبی و سرعت خود عرصه را بر حریف تنگ کنند. کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده بار دیگر در خط میانی حضور خواهند یافت و وظیفه تغذیه علی علیپور و مهدی طارمی در خط هجوم را برعهده خواهند داشت.


دیدار دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس فردا از ساعت 18 در استادیوم یادگار امام برگزار خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد