تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، "م.م" فوتبالیست تیم پرطرفدار پایتخت به همراه 7 بازیگر و یک خواننده در یک پارتی شبانه مختلط حضور داشته که دستگیر و با قید وثیقه آزاد شدند.


شب جمعه هفته گذشته در باغی 40 هزار متری در منطقه سعادت آباد 7 بازیگر معروف سینما به همراه یک خواننده و یک فوتبالیست تیم پرطرفدار پایتخت در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شده‌اند و از محلی که در آن حضور داشتند، 80 بطری مشروبات الکلی کشف شده است.

همسایه ها پس از سر و صدای زیاد این میهمانی، در تماس با پلیس 110 آنان را در جریان قرار دادند و ماموران نیز وقتی در مراجعه به این باغ خود را در برابر پارتی پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر دیدند همه شرکت کنندگان را که بیشترشان به خاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین، اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند.

همه این متهمان سرشناس با سپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد محاکمه شوند.

در بین بازیگران 4 نفر زن و 3 نفر مرد بوده اند و عجیب اینکه 3 زن بازیگر با همسرانشان در این پارتی شبانه حضور داشتند.

اسامی بازداشت شدگان در این پارتی بدین شرح است: "الف.ح" بازیگر مرد، "ن.خ" بازیگر زن ، "ک.د" بازیگر مرد، "م.الف" بازیگر زن، "ح.ن" بازیگر مرد، "آ.ج" بازیگر زن، "س.ق" بازیگر زن، "الف.ع" خواننده و "م.م" فوتبالیست تیم مطرح پایتخت.
 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد