تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلال تهران در خانه با نتیجه 3-2 مغلوب تراکتورسازی شد، و تقریبا شانس قهرمانی را از دست داد.

  در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و نهم تیم‌های استقلال و تراکتورسازی ساعت 18:00  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-3 به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

استقلال:

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری، پروپجیچ، سجاد شهباززاده

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی،  سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سینا عشوری، آگستو سزار، فرزاد حاتمی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی

نیمه اول

استقلال در خانه و در حضور هواداران پرشمارش بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه پنجم روی ضربه سر پروپییچ اولین موقعیت را خلق کرد. در دقیقه دوازدهم سانتر خسرو حیدری با دخالت خلیل زاده راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد باز هم سانتر خسرو حیدری خطرساز شد و امین حاج محمدی با یک ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند.
پنج دقیقه بعد ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی درون دستان رحمتی آرام گرفت. در دقیقه 21 تراکتورسازان در شلوغه محوطه جریمه استقلال توسط آگوستو سزار گل خورده را جبران کردند تا کار با حساسیت بیشتری ادامه پیدا کند. استقلالی ها در جبران گل خورده دو دقیقه بعد روی پاس عالی خسرو حیدری توسط پروپجیچ در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما این بازیکن با بدشانسی توپ را از دست داد. نیمه اول با تساوی ادامه داشت که در دقیقه 44  سروش رفیعی با یک حرکت انفرادی زیبا درون محوطه جریمه آبی پوشان گل برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند تا سرخپوشان با پیروزی راهی رختکن شوند.

نیمه دوم

نیمه دوم هم با حملات استقلال آغاز شد و خیلی زود میزبان به گل رسید. این بار با سانتر زیبای فخرالدینی و ضربه سر شهباززاده. استقلال 2 تراکتورسازی 2. در دقیقه 54 اوت بلند شقیعی توسط رحمتی دفع شد و در ادامه ضربه چیپ رحمانی روی دروازه استقلال فرود آمد. سه دقیقه بعد سانتر سروش رفیعی با ضربه نانگ همراه شد که با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 62 سانتر خسرو حیدری توسط اخباری در دو ضرب مهار شد و در ادامه استقلالی ها در این دقایق با سانترهای پیاپی روی دروازه تراکتور فشار زیادی وارد  کردند. بعد از مدتها تراکتوری ها روی حرکت انفرادی بختیار رحمانی موقعیت مناسبی بدست آوردند که توپ به کنار دروازه استقلال برخورد کرد.

در دقیقه 78 گل سوم تراکتورسازی به ثمر رسید. نانگ بعد از عبور از سد امین حاج محمدی با یک ضربه فنی آب سردی روی سر استقلالی ها ریخت تا امیدهای آبی پوشان برای قهرمانی کم رنگ تر شود و بازی با برتری سرخپوشان به پایان برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد