تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 فرهاد مجیدی پس از اینکه امیر قلعه‌نویی را دید از سمت دیگری زمین آزادی را ترک کرد.



به گزارش "تک گل"، فرهاد مجیدی که برای تماشای دیدار استقلال و تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی رفته بود پس از پایان مسابقه از جایگاه VIP در حال رفتن به زمین بود تا به طرف رختکن استقلال برود اما وقتی امیر قلعه‌نویی را در زمین دید بدون اینکه با او برخوردی داشته باشد از کنار او عبور کرد و به طرف تونل استادیوم آزادی رفت.

در این لحظه نیز تمام عکاسان که مشغول گرفتن تصویر امیر قلعه‌نویی و پرتاب سنگ تماشاگران استقلال به او بودند با دیدن مجیدی سرمربی تراکتورسازی را رها کرده و به سمت شماره 7 سابق آبی‌ها رفتند.




جو عجیب و متنشج ورزشگاه آزادی به پرتاب سنگ به سمت سرمربی تراکتورسازی ختم شد.

در شرایطی که با حرکات عجیب کاپیتان استقلال در پایان بازی فضای ورزشگاه به شدت ملتهب شده بود، برخی از طرفداران با پرتاب شدید سنگ به سمت امیر قلعه‌نویی خشم خود را از شکست آبی‌پوشان نشان دادند.

این در حالی است که قلعه‌نویی مربی فصل گذشته استقلال و پرعنوان‌ترین سرمربی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر محسوب می‌شود.




 هواداران استقلال تهران در پایان بازی امروز شعارهایی بر علیه سرمربی فعلی و سابق خود سر دادند.

پس از پایان مسابقه استقلال تهران و تراکتورسازی که با برتری 3 بر 2 تبریزی‌ها همراه بود تعداد زیادی از تماشاگران استقلال همانند دیدار با پرسپولیس شعار «حیا کن، رها کن» را به سرمربی تیمشان دادند که شدت این شعارها به مرورز مان رو به افزایش بود.

البته تعدادی دیگر از هواداران استقلال نیز با دیدن امیر قلعه‌نویی مقابل او فحاشی انجام دادند و به او می‌گفتند که نباید امروز مقابل استقلال پیروزی می‌شد و اجازه می‌داد آبی‌ها به 3 امتیاز مهم این بازی برسند.

در این بین نیز برخی تماشاگران استقلال به طرف قلعه‌نویی سنگ و پاره آجر زدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد