تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بعد از بازی با نفت خیلی‌ها به ‌آن‌ها حمله کردند که مغرور شده‌اند اما واقعیت این است که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.



به گزارش "تک گل" ، محسن بنگر درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر پیروز شدیم اما از اول فصل تا الان مشکلات زیادی داشتیم اما با همت بازیکنان و مسئولان و حتی همت هواداران این مشکلات برطرف شد. باید همت کنیم تا این تیم موفق شود. تا الان هم موفق عمل کرده‌ایم و فکر می‌کنم تا الان کار بزرگی کرده‌ایم.

 
وی ادامه داد: راه آهن بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا هنوز امتیازها مساوی است و اگر استقلال خوزستان بازی مقابل ذوب آهن را ببرد ما باید با اختلاف گل برابر راه آهن به پیروزی برسیم اما ما اول به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و بعد زدن گل‌های بیشتر.

 
وی ادامه داد: بعد از بازی با نفت خیلی‌ها به ما حمله کردند که مغرور شده‌اید اما واقعیت این است که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

 
او درباره اعلام علت فوت مهرداد اولادی هم گفت: او یک بازیکن دوست داشتنی بود. مگر علت فوت همه را در روزنامه‌ها اعلام می‌کنند؟ کاش این خبر پخش نمی‌شد. این اتفاق برای خانواده‌اش بسیار بد بود.

 
او درباره صحبت‌های عبدالله ویسی هم گفت: ویسی بزرگ ماست و نباید جوابش را بدهم. هر کس نظرش خودش را می‌گوید اما ما کاملا جوانمردانه بازی کردیم. حتی می‌توانستیم گسترش فولاد را با گل‌های بیشتر ببریم.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد