تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

* بسیاری از هواداران از شب گذشته در کمپ استادیوم آزادی حضور یافته و البته تا پاسی از شب به جشن و پایکوبی پرداختند. آنها از شب گذشته برنامه ریزی خود برای قهرمانی احتمالی در لیگ برتر را انجام داده اند و از شهرهای دور خود را به تهران و استادیوم آزادی رسانده اند.


* یگان ویژه از صبح امروز با حضور در استادیوم آزادی و خیابان های اطراف به هماهنگی لازم برای برقراری نظم و امنیت مشغول است.
* سعید رمضانی، سرپرست باشگاه راه آهن دقایقی پیش به استادیوم آزادی آمده تا شرایط را برای برگزاری این دیدار زیر نظر بگیرد.
* زمین چمن استادیوم آزادی خط کشی شد و تمام امکانات این استادیوم مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت تا در زمان بازی مشکلی رخ ندهد.
* سکوی مربوط به سن قهرمانی نیز در گوشه ای از زمین قرار داده شده تا در صورت قهرمانی احتمالی پرسپولیس، مراسم مربوط به آن برگزار شود.
* حدود 15 هزار هوادار تا این لحظه در استادیوم آزادی حضور یافته اند و همانطور که گفته شد به سر دادن شعارهای قهرمانی مشغول هستند.
* یک هوادار پرسپولیس دچار حمله قلبی شد. او را به سمت نمازخانه بردند، در حالی که هیچ آمبولانسی در ورزشگاه نبود. مسئولان بر همین اساس تماس گرفتند تا هر چه سریعتر آمبولانس در ورزشگاه حاضر شود.
* مطابق هماهنگی صورت گرفته توسط اسپانسر و مسوولان باشگاه، قرار است امروز طرح لوگوی این باشگاه توسط تمام سکوها اجرا شود و بلوک هایی نیز در این رابطه روی صندلی ها قرار گرفته که هواداران باید در زمان حضور روی صندلی و با هماهنگی انجام شده آن را روبروی خود قرار دهند تا لوگوی این باشگاه تشکیل شود.
* نهار میهمانان ویژه پرسپولیس به ورزشگاه آزادی انتقال پیدا کرده تا این تعداد میهمان با حضور در پاویون ورزشگاه، نهار را صرف کنند. امروز پرسپولیس ۱۶ میهمان ویژه دارد.
*  بنرهایی در مورد درگذشت هادی نوروزی و مهرداد اولادی نیز از سوی هواداران در ورزشگاه نصب شده است.
* بنری از سوی سازمان لیگ نصب شده که روز فردوسی را گرامی داشته اند.
* محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی  باشگاه پرسپولیس به همراه خبیری مدیر مجموعه درفشی فر در استادیوم آزادی حاضر شدند.

*یک هوادار دختر قصد داشت با تغییر ظاهر وارد استادیوم آزادی شود که توسط نیروهای انتظامی شناسایی و از ورودش ممانعت به عمل آمد. نکته جالب توجه این بود که این دختر 15 ساله ادعا می کرد در دربی وارد استادیوم شده و شاهد پیروزی تیمش بوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد