تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال تراکتورسازی دیدار رفت را با نتیجه 4-1 به تیم النصر امارات واگذار کرد.

 النصر با گل‌های سالم صالح( 2 بار)، احمد الیاسی و محمود خمیس در مقابل تک گل سزار برای تراکتورسازی موفق شد نماینده ایران را شکست دهد.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در نخستین جدال تیم‌های ایرانی در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:15 امشب تراکتورسازی در ورزشگاه 12 هزار نفری آل مکتوم دبی به مصاف النصر اماراتی رفته که ستاره‌های خارجی زیادی دارد و به دنبال پیروزی در بازی رفت خانگی با حمایت تماشاگرانش است ولی در سمت مقابل تیم امیر قلعه‌نویی که با صدرنشینی به این مرحله رسیده، با دریافت تنها یک گل در سه بازی خارج از خانه گروه C نشان داده است به راحتی اجازه گلزنی به حریفانش نمی‌دهد و می‌خواهد بدون شکست آماده دیدار سه‌شنبه آینده در تبریز باشد.



استادیوم: آل مکتوم دبی /  تماشاگر: 5 هزار نفر
داور: ریوجی ساتو (ژاپن) ؛ کمک‌ها: تورو ساگارا و توشیوکی ناگی (ژاپن)

 

تراکتورسازی ایران


محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده (کاردوسو 69)، خالد شفیعی، سعید آقایی، سینا عشوری، مهدی کیانی، آگوستو سزار(75- آلویس نانگ)، سروش رفیعی (ثاقبی 90)، بختیار رحمانی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

النصر امارات

 
احمد شمبیه، خالد جلال، لوئیز خیمنز، کمبو اکوکو(76- احمد خمیس)، نیلمار(11- سالم صالح)، جاناتان پیترویپا(70- احمد طریق)، محمود خمیس، عامر مبارک، احمد الیاسی، مسعود سلیمان و اسام دحاحی

سرمربی: ایوان یووانوویچ

 

اخطار

 

فرزاد حاتمی(50) - خالد شفیعی(82) از تراکتورسازی

کمبو اکوکو(54) - احمد طریق(81) - لوئیز خمینز(3+90) النصر

 

شرح گل ها

 

النصر 1- تراکتورسازی 0(دقیقه 14: احمد الیاسی): ارسال خیمنز از سمت چپ زمین با دفع ناقص مدافعان تراکتورسازی همراه بود تا احمد الیاسی از راه برسد و با شوت روی پای محکم دروازه اخباری را باز کند.

النصر 2- تراکتورسازی 0(دقیقه 41: سالم صالح): سانتر خیمنز از روی کرنر را اسام دحاحی با ضربه سر به سالم صالح که مقابل تیرک دو ایستاده بود رساند تا این بازیکن تعویضی به راحتی بتواند گل دوم النصر را به ثمر رساند.

النصر 2- تراکتورسازی 1(دقیقه 59: آگوستو سزار): سانتر سروش رفیعی از روی کرنر را ایران‌پوریان با ضربه سر از تیرک اول به پشت سر خود به سمت تیرک دوم فرستاد که سزار با ضربه روی پای تماشایی از روی خط محوطه 6 قدم توپ را به طاق دروازه النصر چسباند.

النصر 3- تراکتورسازی 1(دقیقه 77: سالم صالح): دفع ناقص سزار را خیمنز داخل محوطه جریمه به خوبی استفاده کرد و با ضربه روی پا توپ را تیرک عمودی دروازه تراکتورسازی زد که در برگشت سالم صالح از تعلل اخباری و مدافعان ایرانی بهره برد و موفق شد گل سوم تیمش و گل دوم خود را به ثمر رساند.

النصر 4- تراکتورسازی 1(دقیقه 89: محمود خمیس): محمود خمیس از شروع سریع ضربه آزاد النصر استفاده کرد و با ضربه تماشایی و دیدنی از فاصله 30 متری دروازه اخباری را برای چهارمین بار فرو ریخت.

 

شرح نیمه اول

 

النصر با وجود میزبانی، بازی را محتاطانه آغاز کرد و سعی در حفظ توپ در میانه زمین داشت اما تراکتوری‌ها همانطور که قلعه‌نویی می‌خواست سعی در گلزنی نیمه اول داشتند و نخستین خطر جدی را دقیقه 11 روی ارسال سزار و ضربه سر حاتمی ایجاد کردند اما سه دقیقه بعد از منطقه راست که آسیب پذیر نشان می‌دادند روی فرار خیمنز و ضربه تمام کننده الیاسی گل اول را دریافت کردند تا کار سختی در حضور تماشاگران پر شور النصر برای ادامه مسابقه داشته باشند. پس از این گل تراکتور سر در گم نشان می‌داد و نزدیک بود گل مشابهی در دقیقه 17 دریافت کند که این بار بی‌دقتی بازیکن النصر فرصت آنها را هدر داد.

در ادامه بازیکنان تراکتورسازی که نمی‌توانستند از سد مدافعان میانی النصر عبور کنند رو به شوت از پشت محوطه و ارسال از جناحین آوردند که در دو سانتر نزدیک بود به گل برسند اما واکنش‌های شمبیه دروازه‌بان تیم اماراتی اجازه خوشحالی به ایرانی‌ها را نداد. در حالی که دو تیم تا پایان نیمه اول به طور دقیق نیمی از مالکیت توپ را در اختیار داشتند و حتی تراکتوری‌ها با  زدن 7 شوت به سمت دروازه در مقابل 3 موقعیت النصر میل بیشتری به گلزنی داشتند اما این شاگردان ایوان یووانوویچ بودند که با برتری 2 بر صفر به رختکن رفتند.

 

بهترین بازیکن

 

سالم صالح بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما وقتی دقیقه 11 وارد زمین شد شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت و موفق شد دو بار دروازه تراکتورسازی را باز کند و علاوه بر آن در شکل‌گیری حملات النصر که از سمت راست زمین تدارک دیده می‌شد نقش اصلی را داشته باشد تا ستاره تیمش در این مسابقه لقب بگیرد.
لوئیز خیمنز نیز عملکرد موثری در پیروزی پر گل النصر ایفا کرد و در سه گل اول تیمش تاثیر داشت تا یکی دیگر از بهترین‌های میدان باشد.

 

لحظات حساس

 

دقیقه 11: ارسال سزار از جناح راست زمین را فرزاد حاتمی در محوطه جریمه با ضربه سر زد که توپ او با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه 16: ضربه ریباند شده کیانی به پشت محوطه جریمه را سروش رفیعی با شوت روی پا و بی‌دقت به اوت زد.

دقیقه 17: نفوذ عالی خیمنز از سمت چپ و پاس در عرض او توسط آقایی برگشت داده شد که پشت محوطه جریمه توپ به احمد الیاسی رسید اما شوت او برخلاف گل این بار با فاصله زیادی راهی اوت شد.

دقیقه 21: ضربه کم قدرت حاتمی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به خالد جلال روی پای عشوری فرود آمد که شوت او نیز با برخورد به مبارک دور شد.

دقیقه 23: سانتر رفیعی از روی ضربه آزاد را ایران‌پوریان با ضربه سر از مقابل تیرک اول به بیرون زد.

دقیقه 29: ضربه سر اکوکو پشت محوطه جریمه روی پای بختیار رحمانی جفت و جور شد اما شوت روی پای او به راحتی در اختیار احمد شمبیه قرار گرفت.

دقیقه 32: سانتر عشوری با برخورد به سر احمد خلیل به کرنر می‌رفت اما در مسیر توپ حاتمی و خلیل‌زاده به راحتی می‌توانستند دروازه النصر را باز کنند که در زدن ضربه آخر موفق عمل نکردند تا بهترین موقعیت نماینده ایران از دست برود.

دقیقه 44: سانتر ایران‌پوریان از میانه زمین را خلیل‌زاده با پرش بلند و ضربه سر تماشایی زد که شمبیه با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 62: پیترویپا با نفوذ تند و تیز از جناح چپ زمین و جای گذاشتن چهار مدافع تراکتورسازی وارد محوطه جریمه شد اما پاس به بیرون او و ضربه پر قدرت کمبو اکوکو را ایران‌پوریان به خوبی از روی خط دروازه برگشت داد تا النصر به گل سوم نرسد.

دقیقه 64: شوت تماشایی و پر قدرت حاتمی از فاصله 30 متری با بدشانسی او به تیرک افقی دروازه النصر خورد و به زمین برگشت.

دقیقه 65: ضربه روی پای حاتمی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه النصر پیدا نکرد.

دقیقه 1+90: ضربه کم قدرت ثاقبی را شمبیه بدون دردسر جمع کرد.


در حاشیه

 

* بازیکنان تراکتورسازی یک ساعت مانده به آغاز مسابقه برای گرم کردن وارد زمین شدند و زیر نظر رحمان رضایی و علیرضا پژمان به تمرین پرداختند.

* تماشاگران پر شور النصر عربستان از ابتدای مسابقه سر و صدای زیادی در ورزشگاه به راه انداختند.
* بیش از 400 نفر هوادار تراکتورسازی در گوشه‌ای از ورزشگاه مستقر شدند.

* نیلمار ستاره النصر در دقیقه 11 به دلیل مصدومیت تعویض شد.

* مصدومیت‌های بازیکنان دو تیم بارها موجب توقف مسابقه شد.

* خلیل‌زاده از دقیقه 39 با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

* عدم اعلام خطای پنالتی اکوکو روی سزار در دقیقه 44 با اعتراض شدید نیمکت‌نشینان تراکتورسازی همراه بود.

* سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفته شد.

* تماشاگران النصر در ضلع جنوبی ورزشگاه پیراهن بزرگ تیمشان را روی سکوها پهن کردند.

* شمبیه دروازه‌بان النصر در دقایق پایانی نیمه اول با آسیب دیدگی بازی کرد.

* پس از سوت پایان نیمه اول در حالی که خلیل‌زاده و رفیعی به داور مسابقه برای عدم اعلام خطا به سود تراکتورسازی معترض بودند توشیوکی ناگی کمک داور دوم قصد داشت با سرعت به سمت بازیکنان ایرانی برود که پلیس ورزشگاه مانع او شد و این داور ژاپنی را به رختکن برد.

* در دقیقه 50 پس از خطای حاتمی روی دروازه‌بان النصر، اکوکو ضربه‌ای به سینه مهاجم تراکتورسازی زد که موجب درگیری فیزیکی برای چند ثانیه بین بازیکنان شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد