تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم تراکتورسازی 3-1 پیروز شد ولی به دلیل باخت 4-1 در بازی رفت از صعود باز ماند.

 

 تیم های تراکتورسازی ایران و النصر امارات در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تراکتورسازی همراه بود.

 
ترکیب دو تیم

تراکتورسازی ایران:
محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، فرزاد حاتمی و آلویز نانگ

النصر امارات:
احمد شمبیه، محمود خمیس، احمد الیاسی، مسعود سلیمان، عسام بن سلمین، خالد جلال، لوئیز خمینز، امیر مبارک، کمبو اکوکو و جاناتان پیترویپا، سالم صالح

 

نیمه اول: (1-5)

پس از حملات بی امان تراکتورسازی و خلق چند موقعیت در دقایق ابتدایی، این تیم النصر بود که برخلاف جریان بازی دروازه حریف را باز کرده و نتیجه کار را یک بر صفر کردند، گل النصر را در دقیقه 15، سالم صالح روی ارسال عرضی خطرناک جاناتان وارد دروازه اخباری کرد.

شاگردان امیر قلعه نویی پس از دریافت گل اول موفق به خلق موقعیت چندانی در این نیمه نشدند تا النصری ها با برد یک بر صفر، برنده راهی رختکن شوند.

نیمه دوم: (4-5)

تراکتورسازان که در این نیمه عزم خود را برای جبران نتیجه جزم کرده بودند خیلی زود به گل رسیدند تا نتیجه یک بر یک شود، فرزاد حاتمی در دقیقه 47 روی پاس نانگ در موطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دیدنی دروزه النصر را گشود. در ادامه دیدار تراکتورسازان به حملات خود ادامه دادند و موفق شدند روی شوت استثنایی محمد ایرانپوریان از پشت محوطه جریمه در دقیقه 61 دروازه النصر را باز کرده و نتیجه را دو بر یک کنند.  در دقیقه 73 گل سوم تراکتورسازی نیز به ثمر رسید تا سرخ پوشات تبریزی در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ قرار بگیرد، گل سوم تبریزی ها را فرزاد حاتمی با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه سه بر یک شود.

در دقیقه 81 اماراتی ها می رفتند که روی یک ضربه آزاد از گوشه سمت راست دروازه تراکتورسازی را باز کنند که این ضربه با اختلافی بسیار کم راهی اوت شد. در ادامه کار تراکتوری ها هر چه زدند به در بسته خورد تا بازی با نتیجه 3-1 و (5-3 به سود النصر) به پایان رسیده و سرخ پوشان تبریزی در عین ناباوری و در حضور هفتاد هزار تماشاگر خود از دور رقابت ها حذف شوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد