تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


آخرین تمرین استقلال پیش از فینال جام‌حذفی از ساعت 20:15 دقیقه در استادیوم نفت و گاز خرمشهر برگزار شد.



به گزارش "تک گل"، نکته جالب این بود که شروع تمرین استقلال با پایان تمرین ذوبی‌ها همراه شد اما با توجه به اینکه رختکن دو تیم در دو سمت مختلف استادیوم بود آنها با هم روبه‌رو نشدند.
* امروز پرویز مظلومی و سایر اعضای کادرفنی استقلال به صورت دسته جمعی و با لباس‌های یکدست وارد زمین نفت و گاز شدند که این موضوع به نوعی ائتلاف آنها را نشان داد.
* تمامی بازیکنان استقلال امشب بدون کوچکترین مصدومیتی با تیم تمرین کردند که این خبری بسیار خوب در آستانه بازی حساس مقابل ذوب‌آهن محسوب می‌شود.


* مظلومی بدون اینکه صحبت خاصی با بازیکنان انجام بدهد، تمرینات آغاز شد. محور اصلی تمرین به پاس های کوتاه و تک ضرب و البته فوتبال تحت فشار اختصاص داشت.
* مهدی رحمتی کاپیتان استقلال جداگانه و زیرنظر حسین ترابپور آخرین تمرینات پیش از فینال جام‌حذفی را انجام داد. او در آخرین تمرین استقلال چهره‌ای بسیار مصمم داشت و البته سعی می‌کرد به بازیکنان جوان تیمش روحیه بدهد.


* بعد از 15 دقیقه خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند تا آبی‌ها کارهای جدی تاکتیکی خود را انجام بدهند.
* مسئولان برگزاری مسابقات لیگ امروز در استادیوم نفت و گاز حضور داشتند و هم در زمان تمرین ذوبی‌ها و هم استقلالی‌ها سعی کردند آخرین نواقص این استادیوم را پیش از بازی فردا برطرف کنند.


* دو تیم استقلال و ذوب‌آهن فردا از ساعت 21 در فینال جام‌حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد