تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی سابق ذوب آهنی ها می گوید شرایط بازی فینال جام حذفی به گونه ای بود که تصور می شد استقلالی ها می خواستند بازی به پنالتی کشیده شود.



به گزارش "تک گل"، منصور ابراهیم زاده در رابطه با بازی فینال جام حذفی بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان می گوید: در این بازی استقلالی ها تمایلی برای هجوم به دروازه حریفشان و رسیدن به گل نداشتند، آنها نتوانستند از مصدومیتی که نصیب بازیکنان ذوب آهن شد و همینطور بدن های خسته آنها استفاده کنند و شرایط بازی به گونه ای بود که می توان تصور کرد استقلالی ها تمایل داشتند بازی به تساوی کشیده شود.


او ادامه داد: در مجموع می توان گفت این بازی بارفنی خاصی نداشت، ذوبی ها در زمان مناسبی به گل رسیدند و همین اتفاق باعث شد تا آنها علی رغم خستگی که داشتند روحیه قهرمان شدن و انگیزه پیروزی پیدا کنند.


ابراهیم زاذده ادامه داد: ذوب‌‌آهن بازی‌ سخت و سنگینی در برابر العین داشت، احسان پهلوان و هاشم بیگ‌زاده، دو بازیکن کارآمد این تیم بودند در آن دیدار مصدوم شدند و به این بازی نرسیدند، علاوه بر آن در این بازی هم بازیکن مصدوم روی دستشان ماند اما استقلال فقط دو محروم داشت و بازیکنان این تیم هم آمادگی کاملی داشتند.


سرمربی سابق ذوبی ها در پایان گفت: برای یحیی گل محمدی آرزوی موفقیت می کنم و یقین دارم او می تواند در این تیم به موفقیت برسد، به بازیکنان ذوب آهن هم این قهرمانی را تبریک می گویم آنها به حق توانستند در پنالتی ها به قهرمانی برسند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد