تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مالک خونه به خونه مذاکره با بنگر کاپیتان پرسپولیس را تایید کرد.



به گزارش "تک گل"،  باشگاه خونه به خونه مازندران در طی روزهای اخیر مذاکراتی با محسن بنگر داشت و این مدافع توانمند مازندرانی، پرسپولیس تهران را الویت اول فعالیتش برشمرد و گفت اگر زمینه حضورش در تیم پرسپولیس فراهم نشد، حتما برای کمک به فوتبال مازندران و لیگ برتری شدن خونه به خونه در این تیم توپ خواهد زد.

نکته جالب در خصوص مذاکرات محسن بنگر با باشگاه این است که وی در خلال مذاکرات به هیچ عنوان در خصوص مسائل مالی سخنی بر زبان نیاورده است و تمام هم و غمش این است که در صورتی که به تیم خونه به خونه پیوست، نهایت تلاش خود را برای کمک به این تیم و صعود به لیگ برتر به کار گیرد.


و اما مالک باشگاه خونه به خونه در این خصوص به سایت رسمی باشگاه گفت: مذاکرات خوبی با محسن بنگر داشتیم و در خلال این مذاکرات به غیرت و تعصب این بازیکن پی بردیم. الویت اول بنگر تیم فوتبال پرسپولیس تهران می باشد و اگر با این تیم به نتیجه نرسید در خدمت این بازیکن ارزنده استان خواهیم بود.

قاسم حسن زاده در ادامه افزود: تنها موردی که در مذاکرات مان به آن اشاره نکردیم مسائل مالی بود و ایشان عنوان داشتند خیلی خوشحال می شود کمک کند تا خونه به خونه نیز به مانند شموشک دوره مرحوم درویش به لیگ برتر صعود کند تا از این طریق دینش را به فوتبال مازندران ادا کند.

وی خاطرنشان کرد: محسن بنگر معرفت خود را به ما ثبت کرد. وی معتقد بود اگر حتی با پرسپولیس تهران به توافق رسید نیز هر کمکی که از دستش بر می آید را از تیم خونه به خونه دریغ نکند.

حسن زاده در ادامه افزود: وی گل سرسبد بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران می باشد و چه بیاید و چه نیاید همچنان برای ما شخصیتی ارزنده و بامعرفت می باشد.

مالک باشگاه خونه به خونه با اشاره مطالب کذب رسانه ها نیز گفت: می دانیم این مسائل از کجا آب می خورد و جای بسی تاهسف است که خبرنگاران همین استان به این شایعات دامن می زنند و برای باشگاه ایجاد حاشیه می کنند.

قاسم حسن زاده در ادامه افزود: خبرنگاران ورزشی نویس استان مازندران افرادی باشرف و خیرخواه فوتبال این استان می باشند و در طی این چند سال کمک زیادی به ما کردند. ولی هدف آن معدود خبرنگارانی که قصد ضربه به تیم را دارند به خوبی مشخص است و امیدواریم آنها نیز تلاش کنند تا در مسیر کمک به خونه به خونه قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: جالب اینجاست که قبل از حضور مجموعه خونه به خونه و آقای پرهام در فوتبال مازندران، همین معدود خبرنگاران نیز در بوق و کرنا می کردند که چرا اسپانسرها از فوتبال این استان حمایت مالی به عمل نمی آورند ولی اکنون که پای کار آمدیم و تلاش می کنیم در پیشرف و موفقیت فوتبال این استان نقشی ایفا کنیم، دوستان چوب لای چرخ ما می گذارند و تیشه به ریشه فوتبال مازندران می زنند.
 
حسن زاده با اشاره به اینکه باشگاه خونه به خونه برای قراردادهای خود سقفی تعیین کرده است، گفت: فصل گذشته تجربه اول ما در تیمداری بود و بازیکنانی را جذب کردیم که در ده بازی آخر فصل کم آوردند. اما امسال الویت اول ما در جذب بازیکن، به خدمت بازیکنان مازندرانی شاغل در لیگ برتر می باشد و امسال سعی می کنیم با جذب گزینه های مدنظر آقای مرزبان، ان شاالله تیمی در خور شخصیت خونه به خونه روانه مسابقات کنیم.

مالک باشگاه خونه به خونه در پایان با بیان اینکه نقل و انتقالات را در محیطی آرام سپری خواهیم کرد، گفت: سیاست باشگاه در این فصل این است که ازحواشی دوری و به آن توجه نکنیم. هواداران خونه به خونه هم به شایعاتی که در خصوص این تیم مطرح می شود توجه نکنند و در جهت آرامش تیم گام بردارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد